XORNADA DE PORTAS ABERTAS

Se aínda non es alumno do centro, pode interesarche vir coñecernos.

VENRES, 15:XORNADA PORTAS ABERTAS

Proceso de admisión alumnado curso 2019/2020

O día 1 de marzo comeza o prazo de admisión de alumnado para o curso 19/20 e rematará o dia 20 ás 14:00 horas

Para consultar toda a información relacionada pulsar aqui

Concurso Young Business Talents.

O vindeiro 5 de abril celébrase en Madrid a final do concurso Young Business Talents e alí estará presente o noso equipo formado por alumnos de 2º Bacharelato xunto coa súa profesora de Economía da empresa.

Felicidades e...... a por todas!!!!

LIBROS DE TEXTO

Relación de libros de texto para o curso 18/19

MELLORES EXPEDIENTES ACADÉMICOS

Tres dos nosos alumnos: Santiago Pérez, Santiago Iglesias e Silvia Blanco foron distinguidos pola universidade de Santiago polo seu expediente académico.

Parabéns e moita sorte no camiño que iniciades.

100% APROBADOS NA ABAU

Un ano máis, e xa van uns cantos, o IES XOÁN MONTES acadou o 100% de aprobados na ABAU. É, sen dúbida, o resultado do esforzo dos alumnos, do bo facer dos profesores e do tan necesario  respaldo das familias. Parabéns para todos.

INFORMACIÓN ALUMNOS FINAL CURSO 17/18

Consulta a información relativa a entrega notas, revisión de exames, etc.:

1º BAC

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO

Aqui pode consultarse toda a información para participar no fondo solidario de libros de texto para o curso escolar 2018/19

Gañador da fase de zona da Olimpíada 2018

Parabéns para Marcos, un dos gañadores da fase de zona da Olimpiada deste ano. Agora esperamos que teñas moita sorte na fase final, que terá lugar o vindeiro 24 de maio no Círculo das Artes en Lugo.