Extraescolares

VISITA XOGADORAS DO ENSINO LUGO C.B.

A semana pasada tivemos a sorte de contar cunha visita moi especial! Dúas integrantes da plantilla do Ensino Lugo CB achegáronse ao IES Xoán Montes para compartir con nós a súa experiencia deportiva e transmitir hábitos de vida saudable.

Por unha banda, a base lucense Esther Castedo, contounos a súa experiencia como xogadora na selección española e o seu retorno a Lugodespois de catro anos na liga universitaria de Estados Unidos (a NCAA).

Por outra, Catarina Pollini, explicounos a súa traxectoria dende xogadora na súa cidade natal Vicenza, o seu paso pola selección italiana ata ao papel de manager na actualidade do equipo lucense Ensino.

Un pracer coñecer de preto a estes dous grandes exemplos do deporte.

Esther Castedo

Esther Castedo compartindo a súa experiencia deportiva. Marta Coria. CC BY-SA

ITINERARIO XEOLÓXICO-AMBIENTAL POLA COSTA DE LUGO

O alumnado estivo moitos meses, dende o ano 2020, sen poder facer actividades extraescolares  pola pandemia do Covid mais a mellora  das condicións sanitarias, en xuño  de 2022,  facilitou as saídas do centro educativo. Estudantes de Bioloxía e Xeoloxía de 1º de ESO realizaron, o 14 de xuño, un Itinerario xeolóxico-ambiental pola costa de Lugo recibindo as explicacións da profesora de Xeoloxía do Departamento C. Tizón. O mesmo Itinerario e coas explicacións de C.Tizón, realizárono, o 15 de xuño, estudantes  de 4º de ESO e de 1º de Bac.

Viaxe pedagóxica do alumnado de Bacharelato a Roma

O alumnado de Historia da Arte e de Grego de 1º e 2º de BAC do IES Xoán Montes, acompañados polas profesoras das respectivas materias, acaba de regresar da súa viaxe cultural a Roma. Durante cinco días tiveron a oportunidade de visitar algúns lugares emblemáticos da città eterna como podemos ver nas imaxes. Co obxectivo de que coñecesen as obras de arte no seu contexto, na cidade do Tíber visitaron, entre outros lugares, o Coliseo, o Panteón, o Vaticano, e as Galerías Doria Pamphili e Borghese.

Vídeo EF_Xoán Montes_Semana de Skí_2015

Si haces Click sobre la imagen, o en el enlace, podrás ver el vídeo realizado con grabaciones llevadas a cabo durante el Viaje a Andorra con los alumnos de 3º ESO Y 1º Bac.

Enlace Vídeo EF_XM_SemanaSkí2015

Ciclo de cine en inglés

Cinema SeasonO Departamento de Inglés e a Biblioteca do IES Xoán Montes organizan un ciclo de cine en inglés que comezará o próximo martes 9 de decembro ás catro e media da tarde. O ciclo consta de seis filmes de temática diversa orixinalmente gravados en inglés.

Os obxectivos principais da actividade son

• recoñecer e apreciar a linguaxe cinematográfica
  • fomentar o gusto polo cine
  • mellorar a comprensión oral

Aínda que o destinatario principal da actividade é o alumnado do centro, toda a comunidade educativa está convidada a este ciclo. No cartaz anunciador, ao que se accede premendo na imaxe, especifícase a clasificación por idade recomendada para cada un dos filmes.

Axudas linguas estranxeiras

Desde hoxe día 28 de marzo e ata o próximo 28 de abril, estará aberto o prazo para solicitardes axudas para a realización de actividades de formación en linguas estranxeiras. Podedes consultar a información e cubrir o formulario de solicitude na páxina https://www.edu.xunta.es/axudasle/

Próximas actividades matemáticas

Hoxe están participando no Rally oito alumnos de 4º de ESO e no mes de abril catro alumnos de 2º da ESO participan na Olimpíada.

Moita sorte a todos

FESTIVAL DE FIN DE CURSO 2011-2012

O venres 22 de xuño terá lugar o Festival de Fin de Curso do IES. Xoán Montes, das 11'30 ás 14'30 h.