Tecnoloxía

A pegada dixital. Charla de AMTEGA e a USC

O pasado luns, 8/04/24, o alumnado de 3º ESO do noso centro desfrutou dunha charla temática sobre “a pegada dixital” impartida polo abogado de AMTEGA (Axencia para a Modernización Tecnolóxica de Galicia) D. Manuel Rivas no salón de actos da Delegación territorial da Xunta en Lugo.

Esta charla está enmarcada dentro do Programa A Ponte da USC.

pegada

Charla "A pegada dixital". Fotografía de Julián Rodríguez

Visita ao MUNCYT na Coruña

O alumnado de 2ºESO visitou o MUNCYT (Museo Nacional de Ciencia e Tecnoloxía) na cidade da Coruña nunha actividade organizada polo Departamento de Tecnoloxía. Ademais de coñecer o propio museo, tiveron a oportunidade de participar nun obradoiro de nanotecnoloxía.

Na imaxe pódese ver o avión Boeing 747 Lope de Vega no que se trasladou o Guernica de Picasso de Nueva York a España no 1981.

muncyt

Boeing 747 no MUNCYT. CC BY-SA

Charla USC: Intelixencia Artificial

Este Luns 15 de xaneiro o alumnado de Tecnoloxía, TICS e Dixitalizacion de 4°ESO e 1° Bacharelato acudiu ao salón de actos da Xunta para recibir unha charla sobre a Intelixencia Artificial polo profesor Nicolás Vila, onde relacionou as novas tecnoloxías coa mediciña e as súas posibles aplicacións.

charla

Charla sobre Intelixencia Artificial por Nicolás Vila. Fotografía de Marcos Rodríguez

Programa A Ponte USC. Charla temática de linguaxes de programación e robótica.

O pasado martes, 28/11/23, os alumnos de 4º ESO e 1º de bacharelato do noso centro desfrutaron dunha charla temática sobre linguaxes de programación e robótica impartida polo profesor da Escola Politécnica Superior de Enxeñaría de Lugo D. Efrén Arias Jordán

Esta charla está enmarcada dentro do Programa A Ponte da USC, no cal o profesorado da USC imparte charlas sobre contidos do seu ámbito docente e/ou investigador, dirixidas a alumnado de Bacharelato e Ciclos formativos.

USC robótica

Linguaxes de programación e robótica. Fotografía de Julián Rodríguez

Camiño de Santiago dende Lugo

Un aguerrido grupo de estudantes de 2º e 4º ESO, comandado polo incansable profesor de Tecnoloxía Gerardo, completou o Camiño de Santiago o pasado 14 de maio. Tamén participaron Marta Coria, profesora de Xeografía e Historia do centro, e Luis Camilo Fernández director do CPI de Meaño.

Foi todo un reto camiñar os 101 quilómetros que separan Lugo de Santiago polo Camiño Primitivo en dúas xornadas e media. Noraboa polo esforzo!

Velaquí algunhas imaxes da aventura:

camino

Chegada á Praza do Obradoiro