Acreditacións competencias dixitais

ACREDITACIÓN DA COMPETENCIA DIXITAL DO ALUMNADO

Ven de saír publicada a Resolución do 28 de febreiro de 2024, da Dirección Xeral de Ordenación e Innovación Educativa, pola que se ditan instrucións para a acreditación das competencias dixitais do alumnado que cursa ensinanzas de educación secundaria obrigatoria e bacharelato na Comunidade Autónoma de Galicia no curso 2023/24.

O alumnado de 4º da ESO que titule, obterá o nivel de iniciación en competencia dixital. Aínda que en 2º Bac poderá obter o nivel intermedio, pode tentar acadalo neste curso. Para iso, deberá realizar unha proba composta de 60 preguntas(12 por competencia), nunha proba que durará 90 minutos e que se realizará no centro no mes de Maio.

O alumnado de 2º de Bacharelato que titule, certificará os niveis 1, 2, 3 e 4 de competencia, porén, poderá atopar o nivel intermedio de competencias realizando unha proba que acredite a obtención do nivel 4. Duración 20 min. Nº preguntas: 12. Realización: Mes de Abril no Centro.

A continuación deixamos información resumida e enlaces á información completa.

As Competencia dixital segundo o Marco galego de competencias dixitais que podes obter AQUÍ divídese en 5 áreas.

A Acreditación da competencia dixital do alumnado pode ser:

O PRAZO PARA A ENTREGA DAS SOLICITUDES PARA REALIZAR ESTA PROBA VOLUNTARIA REMATA O 14 DE MARZO (ACHÉGASE COMO ADXUNTO MODELO DE SOLICITUDE A ENTREGAR NA SECRETARÍA DO CENTRO)

As certificacións en ambos os dous cursos, terán unha validez de 5 anos.

Podedes atopar máis información e unha “demo” da proba de acreditación na páxina https://certificacion-competenciasdixitais.xunta.gal/gl/demo/examen/3305/pregunta/1/popup

(ENLACE A DEMO DA PROBA)

Educación dixital 3º da ESO:Traballamos con gimp

Durante a segunda parte do primeiro trimestre, traballamos co programa de software libre gimp.

Entre outras cousas traballamos con montaxes coas que elaboramos os carteis de halloween do noso centro e tamén fixemos animacións que tiveron moito éxito entre os rapaces.

Aquí tedes algunha das animacións:

Programacións curso 2023/24

NOVEDAD: Elaboración de las programaciones de aula LOMLOE - Cursos ANPE  Valencia   Dixitalización 4º ESO

Educación dixital 3º ESO

Curtas curso 2022/23