Escolares

CREACIÓN POÉTICA 1º ESO

POESÍA DADAÍSTA

Tipoloxía textual: Banda deseñada

Traballos realizados polos alumnos de 1º ESO A e B.

Bo traballo, rapaces!

Poemas épicos 3º ESO

O alumnado de 3º ESO rematou o mester de juglaría, imitando aos juglares.

Recetas de emociones

Trabajos 1º A

Banda deseñada 1ºESO

Grandes artistas

TRABALLOS DOS ALUMNOS DE 1º ESO

Este ano realizamos traballos de tipoloxía textual durante o curso. Fixemos receitas, elaboramos banda deseñada e anuncios publicitarios. Déixovos unha pequena mostra.

Apicultura

Onte tivemos unha charla da profe Elena Rubio a propósito das actividades do sector primario no Ámbito Sociolingüístico.

Os alumnos de 3º PMAR aprenderon cómo elaboran o mel as abellas, cómo evitar que nos piquen ou cómo organizan a colmena...

Ensinounos colmenas feitas de cortiza, de palla e as de madeira actuais. Tamén probamos o mel de Saxamonde.

DÍA DO LIBRO 2019

Con motivo do Día do libro 2019 elaboramos un mural sobre Ida Vitale, a recente Premio Cervantes de Literatura. En 1º ESO fixemos poesías que colgamos na entrada do centro.

LECTURA NA RÚA e DÍA DO LIBRO 2018

O DÍA 20 DE ABRIL celebramos a II Edición de Lectura na Rúa xunto co CEIP Santa Mariña, EEI A Marisma e a Biblioteca de Redondela na Alameda.

Os alumnos de 1º de ESO colaboraron cunha adaptación do conto de "Carapuchiña vermella" e léndolle aos máis pequenos.

DÍA DO LIBRO 2018

Os alumnos de 3º de PMAR fannos algunhas recomendacións de lectura en distintas linguas.

VELA curso 17/18

Un curso máis os nosos alumn@s de 3º e 4º teñen a oportunidade de sair a navegar na Enseada da Illa de San Simón. Unha primeira práctica neste trimestre e a segunda no mes de Maio.

Foto de Pablo Taibo

Preme nos enlaces e accede as imaxes:

Album 4ºA

Album 4ºB (fotógrafos: Pablo Taibo, Manuel Álvarez y Miguel Parada)

DÍA DO LIBRO 2017

XVII CAMPIONATO ATLETISMO ILLA DE SAN SIMÓN

Preparados, listos...xa

Un ano máis, unha nova edición do Campionato de Atletismo Illa de San Simón xa está aquí, Venres 7 de abril. Premendo na imaxe de abaixo poderedes acceder ao formulario de inscrición das probas. Animádevos a batir o "primeiro récord", o da participación, que o ano pasado chegou aos 165 alumn@s. O prazo de inscrición remata o venres 31

Preme na imaxe e accede ao formulario.

Campionato de Atletismo 2016

Xa está en marcha a XVI edición do Campionato de Atletismo IES Illa de San Simón. Para inscribirse só teredes que cubrir o formulario.

Ánimo e sorte a tod@s.

Preme na imaxe.

formulario inscripción

NAVEGA N@ ILLA DE SAN SIMÓN

Un ano máis o departamento de Educación Física do Illa de San Simón, pon en marcha a unidade didáctica de Vela. Actividade dirixida aos alumnos de 3º e 4º.

Unha vez rematadas as sesións teóricas, chega o día máis agardado, mañá luns 25 será o momento de sair a navegar. Ao longo desta semana, esperemos que o tempo axude, os grupos de 3º e 4º da ESO do noso instituto, farán as primeiras prácticas de navegación.

Temos que agradecer a colaboración do Centro Recreativo Cultural de Redondela para poder levar a cabo este proxecto.

Imaxes da clase teórica 4º A C DC         Imaxes da clase teórica 4º B

XIMNASIA ACROBÁTICA NO ILLA DE SAN SIMÓN

O longo da semana, tivemos a sorte de disfrutar da presentación

no Illa de San Simón da Ximnasia Acrobática.

Jorge Méndez, referente deste deporte na comunidade,adestrador e

responsable máximo do clube FLIC FLAC de Vigo,dirixiu as sesións:

proxección de vídeos espectaculares da modalidade,e unha pequena

demostración práctica, na que participaron tod@s os alumn@s.

Primeira toma de contacto, xa que estades tod@s convidados as clases

de portas abertas que desenvolverá o CLUBE FLIC FLAC O

SÁBADO no IES PEDRO FLORIANI.

ANIMÁDEVOS!!!

Paga a pena!!!

www.clubflicflac.com

Preme nas imaxes e accede as fotos das diferentes xornadas.

1º ESO  2º ESO            3º ESO