ESPECIAL CINEMA E LITERATURA EN GALEGO PARA PASAR ESTAS VACACIÓNS DE NADAL EN FAMILIA!

Querid@s alumn@s e familias!

Aquí tedes unha selección de lecturas da nosa biblio que foron levadas ao cine con moito éxito... Esta escolma fixémola en colaboración co IES PONTEPEDRIÑA, de Santiago de Compostela, e queda pendente algún visionado de cine xunt@s cando todo isto termine! Animádevos a ler e gozade coas adaptacións cinematográficas en familia! Hai para todos os gustos e de todas as temáticas. Aínda que vos fixemos recomendacións separadas para 1/2 da ESO e 3/4 da ESO podedes acceder a ambas libremente e escoller as vosas obras preferidas! Xa nos deixaredes comentarios para ver que vos pareceron... Pasade un Nadal entretido na casa entre libros, películas e o cariño das vosas familias!

Lembrade que podedes pedir en préstamo calquera delas enviando un mail a:

prestamosiesilladesansimon@gmail.com

Só tedes que enviar os vosos nomes e apelidos, clase, número de lectora ou lector se o sabedes, e título e autora ou autor do libro! E a encargada da bilioteca levaravos o exemplar a clase en poucos días...

Deixámosvos os enlaces aos nosos Padlet especiais de Cinema e Literatura. Coma sempre, só tedes que picar na imaxe e xa se abrirá a pantalla no voso navegador coas recomendacións. Curioseade moito, mirade os libros e premede en CONTINÚA AQUÍ para ver escenas ou trailers das películas!!

Grazas por ler! E BON NADAL!!!