Aproveitamentos forestais

Colaboración coa Oficina Rural de Mondoñedo

O noso centro colaborou entre o 25 e o 27 de setembro coa Oficina Rural Agraria de Mondoñedo cedendo as instalacións da Granxa para a realización do seu "Curso de Iniciación á Apicultura".

Esta acción formativa de 20h estivo destinada a persoas relacionadas con este sector produtivo ou con interese de incorporación ao mesmo, especialmente no caso de mozas e mozos que, durante tres días, puideron asomarse á actualidade deste tipo de aproveitamento do medio natural.

Accede ó noso blog

Accede a máis información a través do

noso blog

Dúas alumnas do IES San Rosendo gañadoras do primeiro e segundo premio de secundaria no concurso de debuxo A Ribeira Sacra Patrimonio Mundial, organizado por El Progreso

O concurso de redacción e debuxo A Ribeira Sacra Patrimonio Mundial, organizado por El Progreso, xa coñece aos seus premiados. O certame estaba aberto a estudantes de educación primaria e secundaria de toda a provincia de Lugo e contou cun xurado composto pola xefa de cultura da delegación territorial da Xunta, María José Gómez; o director da Escola Superior de Arte e Deseño Ramón Falcón, Ramón Cabarcos; e o redactor e xornalista do Progreso Javier Rivera.

Na categoría de secundaria resultou gañadora a creación de Paula Castro Castillo, alumna de cuarto de ESO no instituto San Rosendo de Mondoñedo. O segundo posto foi para a estudante de primeiro de ESO Andrea García Díaz, tamén do IES San Rosendo; e o terceiro premio levoulno Yanira Rodríguez Vázquez, que estuda terceiro diso no colexio dos Escolapios de Monforte.