ADMISIÓN DE ALUMNADO CURSO 2024_2025

RESERVA DE PRAZA CURSO 24_25

Tódalas solicitudes de reserva de praza no noso IES para o curso 24_25 foron admitidas. Poden consultarse as listaxes no taboleiro de anuncios do centro. Tamén na aplicación https://www.edu.xunta.gal/admisionalumnado/. Neste caso, precísase o código de solicitude e a documentación de identidade dun dos responsables do menor.

DATAS DE PUBLICACIÓN DAS LISTAXES DE FONDOLIBROS E AXUDAS DE MATERIAL ESCOLAR

Mañá xoves 11 de xullo publicaremos no taboleiro do centro a listaxe provisional de alumnado admitido e excluído para o Fondo Solidario de Libros de texto e axudas para a adquisición de material escolar da Xunta de Galicia. O prazo de reclamacións é de dous días hábiles contados a partir do seguinte día da publicación de listaxes. Ademais o 26 de xullo publicaremos no mesmo sitio a listaxe definitiva, que inclúe o listado de libros que se prestan a cada alumno/a.

LISTAXE DE LIBROS PARA O CURSO 2024-2025

No documento adxunto poden consultar os libros que se empregarán no curso 2024/2025.

Antes de realizar ningunha compra lean detidamente o apartado de "Observacións" xa que nalgunhas materias se indica expresamente que se espere ás indicacións que dea o profesorado e iso será en setembro.

No caso da ESO, lembren que as listaxes provisionais de beneficiarios e beneficiarias de Fondolibros se publicarán o 11 de xullo e as definitivas o 26 de xullo.

Estas listaxes estarán expostas no taboleiro do centro ou poderán consultarse na aplicación Fondolibros identificándose con certificado dixital ou Chave 365.

MATRÍCULA CURSO 2024_2025

20/06/2024 06:47

Prazos:

• O alumnado matricularase entre o 27 de xuño e o 4 de xullo consonte á distribución detallada no documento adxunto.
  • As familias que teñan varios/as fillos/as no centro en distintos niveis poderán facer todas as matrículas no mesmo día.

Documentación:

Para todo o alumnado:

• Impreso de matrícula cumprimentado. Os impresos seranlles entregados ao alumnado o día 26 de xuño xunto co boletín de notas. Tamén estarán dispoñibles na conserxería do centro.
  • Copia do DNI e da tarxeta sanitaria.
  • Fotos tamaño carné co nome e apelidos escritos detrás (tres fotos se é a primeira matrícula no centro e dúas no resto dos casos).
  • Todo o alumnado que se matricula en 3ºESO, 4ºESO ou Bacharelato ten que aboar o Seguro Escolar (1,12€).

Segundo as circunstancias familiares:

PREMIOS EXTRAORDINARIOS ESO AO RENDEMENTO ACADÉMICO 2023_2024

10/06/2024 11:42

Publicada a convocatoria dos premios extraordinarios de ESO ao rendemento académico no curso 2023-2024 (DOG de 6 de xuño de 2024).

O prazo de presentación de solicitudes remata o 8 de xullo de 2024.

Pódese consultar un resumo informativo aquí.

Máis información da convocatoria na aplicación PremiosEdu (https://www.edu.xunta.gal/premiosedu/).