O IES DE PONTE CALDELAS REALIZA UN VIDEO E UNHA MEMORIA PARA PRESENTAR A INNOVAGAL

ADXUNTAMOS A MEMORIA PRESENTADA NA CONVOCATORIA DE INNOVAGAL DA XUNTA DE GALICIA

ESTA MEMORIA REFLEXA A CANTIDADE DE ACTIVIDADES RELACIONADAS COS PROXECTOS QUE SE REALIZAN NESTE CENTRO EDUCATIVO.

NO SEGUINTE ENLACE PÓDESE VISUALIZAR O VIDEO PRESENTADO Á CONVOCATORIA:

PROCEDEMENTO DE AMISIÓN (RESERVA DE PRAZA)

O prodemento ordinario de admisión en centros públicos de ESO e Bacharelato está regulado pola  ORDE do 18 de decembro de 2020 (DOG do 22 de decembro de 2020), pola ORDE do 12 de marzo de 2013 e pola ORDE do 25 de xaneiro de 2017.

Para futuras tomas de decisión, é importante saber que o IES de Ponte Caldelas ofrece estudos de ESO e Bacharelato nas modalidades de “Ciencias” e “Humanidades e Ciencias Sociais”, servizo de transporte escolar e servizo de comedor escolar os luns a mediodía.

Calendario xeral do proceso de admisión:

AVISO IMPORTANTE

Estimadas familias,

Para comunicacións relativas ao COVID durante as vacacións do Nadal empreguen o correo do instituto:

ies.pontecaldelas@edu.xunta.gal

LISTAXES DEFINITIVAS DE SOLICITUDES ADMITIDAS E EXCLUÍDAS NA CONVOCATORIA DE MÁSCARAS

Xa están publicadas no taboleiro do centro as listaxes definitivas de alumnado beneficiario de máscaras da Consellería.

A entrega das máscaras será en xaneiro pero aínda non temos data exacta confirmada.

As máscaras entregaranse ao propio alumnado no centro como se fixo cos libros de texto.