INSTRUCIÓNS PARA ALUMNADO EN CORENTENA

IMPORTANTE. Para consultar o documento pincha aquí.

AVISO IMPORTANTE: CRIBADO PARA O ESTUDANTADO

Informamos ás familias de que se está levando a cabo un programa para a detección de SARS-CoV-2 con mostra de saliva en poboación asintomática de 12 a 17 anos coa colaboración das oficinas de farmacia da provincia de Pontevedra.

O alumnado deste tramo de idade debe asistir á súa farmacia de referencia onde os informarán sobre o procedemento de toma de mostra e lles proporcionarán o tubo de recollida.

Trátase dunha campaña de detección de poboación asintomática polo que se unha persoa ten síntomas compatibles deberá contactar co seu centro de saúde.

PREMIOS DE RELATO LGTBI E DE VIDEOPOEMAS ROSALÍA

Para rematar o segundo trimestre, levamos a cabo a entrega de premios dos concursos de relato LGTBI e de videopoemas sobre Rosalía. Grazas a todo o alumnado participante e parabéns ás persoas finalistas e gañadoras!!! Aquí podedes ver unha foto delas cos seus agasallos.

VACACIÓNS DE SEMANA SANTA

Estimadas familias:

Informamos de que desde o día 27 de marzo ata o 5 de abril, ambos inclusive,  non haberá clase.
Retomaremos a actividade lectiva normal o martes 6 de abril.

Aproveitamos para recordarlles tamén a obriga de descargar a aplicación AbalarMóbil xa que é o medio de comunicación entre o centro e as familias.

AVISO IMPORTANTE

21 de marzo de 2021

Estimadas familias.

Nas últimas horas tivemos a confirmación de un novo caso positivo da COVID-19 no noso centro.
As autoridades sanitarias estableceron neste caso contactos estreitos que xa están notificados.

A situación epidemiolóxica que estamos a vivir é complexa e difícil para todos, polo que rogamos prudencia e discreción.

Recordamos a necesidade de cumplir as medidas sobre como gardar a corentena de forma estricta.