OBXECTIVOS PARA A ELABORACIÓN DO PLAN DIXITAL DO IES DE PONTE CALDELAS

O documento achegado contén os obxectivos plantexados para a elaboración do plan dixital do centro.

Calquera membro da comunidade educativa do IES de Ponte Caldelas pode facer suxestións ou achegas

a este documento ata o mércores 18 de maio de 2022  no correo electrónico ies.pontedaldelas@edu.xunta.es.

AMPLIACIÓN DO PRAZO DE SOLICITUDE DE BECAS DO MINISTERIO

Como xa informamos en marzo, hoxe remataba o prazo de presentación de solicitude de becas do Ministerio para o alumnado que pretende cursar Bacharelato, Formación Profesional ou estudos universitarios o próximo curso.

Hoxe, no Portal de Becas, aparece un aviso de que este prazo se ampliou ata o 16 de maio.

Aclaramos que esta solicitude ten que facerse obrigatoriamente de forma telemática e non se pode presentar no instituto e recomendamos que, se aínda non a fixeron e teñen intención, non esperen ata o último momento porque poden xurdir complicacións.

No seguinte enlace teñen a información detallada de como rexistrarse e cubrir o formulario de solicitude, mesmo incluíndo vídeos explicativos.

PUBLICADA A ADAPTACIÓN DA CONCRECIÓN CURRICULAR

No documento achegado pódese consultar a adaptación da concreción curricular do centro elaborada segundo o establecido na Orde do 25 de xaneiro de 2022, pola que se actualiza a normativa de avaliación nas ensinanzas de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato no sistema educativo de Galicia.

PUBLICADAS AS ADAPTACIÓNS DAS PROGRAMACIÓNS DIDÁCTICAS

Nas páxinas dos departamentos didácticos (accesibles desde o menú lateral ) pódense consultar as adaptacións da programacións didácticas feitas dacordo ao establecido na Orde do 25 de xaneiro de 2022, pola que se actualiza a normativa de avaliación nas ensinanzas de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato no sistema educativo de Galicia.

ADMISIÓN CURSO 2022/23: Publicación de listaxes provisionais

No día de hoxe publicáronse as listaxes provisionais de alumnado admitido para cursar estudos neste centro no curso 2022/23.

As listaxes poden consultarse no taboleiro de información do centro ou na aplicación de Admisión identificándose con Chave 365 ou certificado dixital.