RESERVA DE PRAZA CURSO 24_25
Tódalas solicitudes de reserva de praza no noso IES para o curso 24_25 foron admitidas. Poden consultarse as listaxes no taboleiro de anuncios do centro. Tamén na aplicación https://www.edu.xunta.gal/admisionalumnado/. Neste caso, precísase o código de solicitude e a documentación de identidade dun dos responsables do menor.
O procedemento de admisión de alumnado en centros públicos que imparten ensinanzas de ESO e Bacharelato está regulado na Orde de 21 de outubro de 2022, que desenvolve o Decreto 13/2022, do 3 de febreiro.
A táboa adxunta resume o calendario de actuacións. Lémbrase que o alumnado que xa está matriculado no noso IES non ten que presentar solicitude de admisión: as prazas xa quedan reservadas para o vindeiro curso.
Calendario de admisión para o curso 2024-2025
PRAZOS |
ACTUACIÓNS |
Do 15 de xaneiro ao 5 de febreiro |
Reserva de praza para alumnado que finaliza etapa nun centro adscrito. Os centros adscritos ao IES de Ponte Caldelas son:
Formulario: ED550A Entrega no centro adscrito correspondente. |
22 de febreiro |
Publicación da listaxe de alumnado con reserva de praza. |
Antes do 1 de marzo |
Criterio de desempate (de ser preciso por ser o número de solicitudes de admisión superior ao de postos dispoñibles no centro). Publicación de postos vacantes no taboleiro de anuncios do centro. |
Do 1 ao 20 de marzo |
Solicitude de admisión ordinaria para alumnado que non proceda dos centros adscritos indicados, para o que xa está cursando ESO ou Bacharelato e quere cambiar de centro, e para o que se incorpora ao noso sistema educativo. Formulario: ED550B Debe cumprimentarse manualmente ou on line na aplicación, e entregar no IES. Se se dispón de certificado dixital, pode presentarse en Sede Electrónica. O alumnado que xa cursa estudos no centro ten garantida a permanencia. En caso de presentar solicitude de admisión noutro distinto, debe comunicar a renuncia a dita reserva antes do inicio do prazo de presentación de solicitudes de admisión. Presentarase unha única solicitude por alumno/a, que se entregará no centro escollido en primeiro lugar (poden solicitarse ata seis centros, ordenados por preferencia). |
25 de abril |
Publicación da listaxe provisional de admitidos. |
15 de maio |
Publicación da listaxe definitiva de admitidos. |
Do 23 de xuño ao 7 de xullo |
Formalización da matrícula do alumnado admitido. |
Criterio complementario de admisión. Aplicarase se o número de solicitudes de admisión supera ao número de vacantes ofertadas polo centro.
Adxunto | Tamaño |
---|---|
Acordo Consello Escolar_Criterio complementario admisión.pdf | 58.61 KB |