Convivencia

Entroido 2024

Rematados os mandatos do Meco, o venres 9 febreiro chegou a xornada Celebración do Entroido no instituto, organizada pola EDLG e a Coordinación de Convivencia..

Foi unha mañá chea de ledicia e celebración. No concurso de grupos participaron 16 dos 17 cursos, moitos con coreografía e escenificación incluídas e todos con ideas e disfraces estupendos.

Moito traballo en equipo no que o alumnado demostrou que se pode convivir en armonía, traballando en grupo, escoitándose, chegando a acordos, incluíndo e obtendo resultados.

Moitas grazas ao profesorado e persoal non docente pola colaboración que fixo posible esta celebración.

Tamén moitas grazas ao alumnado que participou no xurado, na presentación dos grupos e na colocación do mobiliario ao principio e recollendo ao final.

Os gañadores do concurso foron:

No seguinte enlace hai un video co resume do concurso:

PAUTAS XERAIS PARA A AULA QUE FAVORECEN A CONVIVENCIA

• Manter ocupados aos alumnos, pois o que máis indisciplina e mal comportamento xenera é a falta de traballo e actividade.
  • Estar ao tanto dos problemas particulares dos alumnos, para poder orientalos. Deste xeito terán confianza en nós e poderemos esixirlles respeto e educación.
  • Achegarse aos alumnos de xeito amigable, tanto dentro como fora da clase. Se imos con ameazas o máis lóxico e que fuxa ou se esconda na mentira.
  • Ser firmes nas amonestacións e nos castigos, cando sexa preciso facelo, pero procurando non ferir o amor propio, a autoestima, e  aplicándoas en privado sempre que sexa posible.
  • Ser coherente e non xustificar as posible incoherencias ou erros nos que podemos caer, non lles podemos pedir a eles o que nós non cumprimos.
  • Manter un ambiente amable e cordial na clase en situacións normais, pero firme cando sexa preciso.
  • Manter e cumprir a sanción aplicada, procurando a reflexión e explicando o motivo da sanción.
  • evitar facer ameazas que logo non se podan cumprir.
  • Non actuar en momentos de descontrol ou ira.
  • Localizar aos líderes do grupo para que colaboren na disciplina da aula.
  • Non sancionar a todo o grupo pola conduta duns poucos.
  • Ser sinceros e francos cos rapaces, debatendo con eles as formas de comportamento non desexables. Deixar que falen con respecto, naturalidade e responsabilidade co obxectivo de lograr unha mellor interacción profesor-alumno.

PROGRAMA DE HABILIDADES SOCIAIS

No documento adxunto ofrecemos un programa de habilidades sociais elaborado polo Departamento de Orientación.