« Week of Abril 24, 2017 »
Start: 24/04/2017 16:20

Charla: Internet e Drogas

Día:     24 de abril
Para:   1º FP básica
Hora:  16:20
Lugar: Aula 011

Alumnado de FP Básica asistirá a unha charla sobre o uso de internet e drogas, para a convivencia e a seguridade escolar.

Organizada desde a Asociación de Reservistas de Lugo, será impartida por persoal da Asociación Concepción Arenal.

Unha actividade complementaria na que representantes xa retirados das forzas de seguridade do Estado falan cos alumnos/as de temas de actualidade que poidan supoñer un risco para a perfecta convivencia dos escolares, e que son difíciles de controlar polo persoal docente máis alá dos límites dos propios centros educativos.

É o caso, por exemplo, do tráfico de drogas ou o consumo de alcohol, as bandas xuvenís, o acoso escolar ou bulling, e os riscos que pode supoñer o incorrecto uso de Internet, ou das redes sociais.

Trátase de ofrecer información sobre estes problemas e os seus riscos obxectivos, de motivar os/as alumnos/as na adopción de condutas pro-activas.

Start: 25/04/2017 08:50
ACTIVIDADE COMPLEMENTARIA: Visita á Escola de arte e superior de deseño Ramón Falcón

Día:         25 de abril
Hora:       09:00-11:20
Para:       1º DAM
Lugar:      EASD-RF en Lugo

O alumnado de 1º D.A.M. (Ciclo Superior de Desenvolvemento de Aplicacións Multiplataforma) realizará esta visita para reunirse con alumnos e alumnas da EASD-RF e traballar nun proxecto conxunto.

Despois do éxito acadado noutras convocatorias, este curso repítese a colaboración destes alumnos/as, realizando eles/as o deseño gráfico dos proxectos do noso alumnado.
Start: 26/04/2017 08:50
ACTIVIDADE EXTRAESCOLAR: IX CONCURSO GALEGO DE ROBÓTICA
 Concurso Robótica

Día:         26 de abril
Organiza:  Dpto. Tecnoloxía
Hora:       08:50-14:20
Lugar:      A Coruña
Para:        4º ESO-B

Alumnado de 4ºESO participará no "Obradoiro e Concurso de Robótica en A Coruña. Abril 2017", IX Concurso Galego de Robótica 2016, na Fundación Barrié de A Coruña. Organiza esta actividade a Institución Galega da Ciencia (IGACIENCIA), patrocinada por Educación Barrié

O obxectivo do obradoiro é participar en grupo na montaxe e programación dun robot móbil cun kit de LEGO. De maneira sinxela e divertida o alumnado participante familiarízase tanto cos robots como coa linguaxe da robótica.

Start: 27/04/2017 11:00
n/d