Portas abertas - Formación Profesional

O centro abre as súas portas o vindeiro mércores 12 (10:00 a 13:00 e 16:30 a 19:00) e xoves 13 (10:00 a 13:00) para dar a coñecer a súa oferta en Formación Profesional.

O vindeiro curso estará formada polas seguintes titulacións:

Convocatoria de axudas para material escolar para alumnado da ESO (Curso 2024/2025)

Informamos que está aberto o prazo para solicitar axudas para a adquisición de material escolar para alumando da ESO para o vindeiro curso 2024/25, con data límite de solicitude do venres 21 de xuño

As solicitudes presentaranse preferiblemente por vía electrónica a través do formulario normalizado (ED330B - anexos I e II), accesible desde a sede electrónica da Xunta de GaliciaOpcionalmente, poderán presentarse presencialmente nos centros docentes ou en calquera dos lugares e rexistros establecidos na normativa reguladora do procedemento administrativo común.

Cualificacións provisionais probas de acceso a ciclo medio (Convocatoria 2024)

Publicada en <edu.xunta.gal> a listaxe provisional de cualificacións das probas de acceso a ciclos formativos de grao medio.

Período de reclamación: do 3 ao 7 de xuño, ambos os dous incluídos, no centro onde se presentou a solicitude de inscrición.

Máis información na seguinte ligazón.

IOT Solutions World Congress

A pasada semana, profesorado do Departamento de Electricidade e Electrónica desplazouse a Barcelona para participar no IOT Solutions World Congress, un evento sobre tendencias de transformación dixital e tecnoloxías disruptivas. Desta forma, o profesorado fórmase para poder aplicar ditas tecnoloxías no máster de especialización de instalación e mantemento de sistemas conectados a internet (IoT) en formato dual que empezaremos a impartir no próximo curso 2024-25.

Próxima apertura do prazo de matrícula. Anótate!!!

Calendario de exames de Administración e Xestión (Finais, pendentes e perda da avaliación continua) - Curso 2023/2024

Ciclo Medio en Xestión Administrativa

1º curso

2º curso

Ciclo Superior en Administración e Finanzas

1º curso

2º curso

Arquitectura Sen Fronteiras

O alumnado de 1° e 2° de ESO asistiu a unha actividade sobre Tecnoloxías axeitadas e sobre cooperación e participación cidadá. A actividade foi impartida por Juan Ortiz, técnico de Arquitectura Sen Fronteiras Galicia, convidado polo departamento de Tecnoloxía.

Unha actividade moi interesante para todas as persoas implicadas!