Xornada virtual de difusión dos Ciclos formativos

Estade atent@s o próximo mércores 23 de xuño, ás 12:00 organizaremos unha sesión on line de portas abertas para informar da oferta educativa de FP do noso centro.

Conectádevos no seguinte enlace:

Xornada dixital de portas abertas para os Ciclos FP.

miércoles, 23 jun., 2021 12:00 | 1 hora |
Número de reunión: 121 869 9763
Contraseña: AdmisionFP2122
Unirse mediante sistema de vídeo
Marcar 1218699763@eduxunta.webex.com
También puede marcar 62.109.219.4 e introducir su número de reunión.

Resultados ABAU 2021

100% de aprobados nas ABAU

Parabéns ao alumnado e ao profesorado polo esforzo e traballo neste curso escolar tan complexo e difícil.

Ceremonia de graduación da promoción de bacharelato 2019-2021

Este pasado 11 de xuño celebrouse a tradicional cerimonia de graduación para unha nova promoción de Bacharelato. Foi, coma sempre, un acto moi emotivo e un punto de inflexión na traxectoria académica e persoal dos alumnos e alumnas, que abre as portas a unha nova andaina.

Condolencias

Desde a comunidade educativa do IES Monte Neme, queremos amosar as nosas condolencias e o apoio aos pais do alumno tristemente falecido, e facelo extensivo a toda a comunidade educativa do CEIP Fogar nestes momentos tan tráxicos e duros.

Unha forte aperta

IES Monte Neme