CONMEMORACIÓN DO DÍA DA PAZ: 30 DE XANEIRO.

O Día Escolar da Non Violencia e a Paz celébrase cada 30 de xaneiro porque nese día, de 1948, foi asasinado Mahatma Gandhi, líder pacifista que defendeu e promoveu a non violencia e a resistencia pacífica fronte á inxustiza, e que foi asasinado, precisamente, por defender estas ideas.

Co gallo da conmemoración deste día desenvolvéronse distintas iniciativas desde o noso centro.

Nas titorías os diferentes grupos de alumnado de Moas decoraron pombas con mensaxes de Paz que penduraron do teito do vestíbulo para conmemorar o Día da Paz.

O Equipo da Biblioteca e o EDLG promoveron un concurso e unha exposición con ilustracións da Paz que realizou o alumnado da ESO e do Bacharelato para conmemorar con estes deseños o Día da Paz 2023.

As persoas gañadoras dos premios ás mellores ilustracións da Paz foron:

Lola Torreiro Saenz e Rebeca Seco Rivas de 1º ESO.

Noa Varela Guzmán e Candela Barreiro Blanco de 3º ESO.

Alma Qing Ramas Corrales e Alberte Díaz Kirk de 1º de Bacharelato.

Aquí tedes dous videos elaborados polo EDLG e o Equipo da Biblioteca con respecto á conmemoración do Día da Paz.