GenTech: DigiTalent

Ciclo de accións divulgativas enmarcadas dentro do Plan de Promoción do Talento Dixital de Galicia, Digitalent 2020, da Axencia para a Modernización Tecnolóxica de Galicia e Xunta de Galicia. O obxectivo é fomentar o atractivo vocacional cara ás carreiras profesionais STEM (Ciencias, Enxeñería, Tecnoloxía e Matemáticas) dende as primeiras etapas escolares, rachando as barreiras entre mozos e mozas neste tipo de carreiras.

O xoves, 14 de febreiro, dous traballaldores de Altia, empresa adherida ao Pacto Dixital da Xunta de Galicia, desprazáronse ata o centro co propósito de espertar o "gen tecnolóxico" no alumnado de Robótica, Tecnoloxía Industrial e TIC de Bacharelato, propoñéndolles o "Desafío GenTech": Concurso de ideas para xerar solucións tecnolóxicas innovadoras para mellorar o ámbito educativo.

Veremos se algún equipo anímase a participar!!!!