Animación á lectura

DESCUBRIENDO A CERVANTES DE LA MANO DE LOS ALUMNOS DE 3º DE ESO ¡¡ENTRA EN YOUTUBE PARA VERLOS!!

Enviado por Anónimo o Mar, 14/06/2016 - 07:43

Con motivo del centenario de la muerte de Cervantes, los alumnos de 3º se han acercado a la vida y obra de este autor elaborando unos mini vídeos, con carácter documental y que aquí se pueden consultar:

BIOGRAFÍA:

EL QUIJOTE:

NOVELAS EJEMPLARES:

PERSILES Y GALATEA:

TEATRO:

Visita ao salón do libro

Enviado por admin o Mér, 13/03/2013 - 19:26
20/03/2013 09:00
20/03/2013 14:25
Etc/GMT+1

<!-- @page { margin: 2cm } P { margin-bottom: 0.21cm; direction: ltr; color: #000000; widows: 2; orphans: 2 } -->

Os de primeiro... a toda máquina para Pontevedra!
Desde antigo levan os homes construíndo máquinas que lles faciliten diferentes traballos. Os autobuses lévannos, os guindastres líbrannos de mover pesadas cargas, os móbiles póñennos en contacto coa nosa xente en calquera momento... Mais quen non soñou algún día con dispoñer dalgún trebello tiraburrimentos, outro que nos teletransporte de maneira instantánea ou incluso un que nos cure as feridas se damos un tombo? E un chintófano que nos librase da peluxe de debaixo da cama? Tampouco estaría mal, eh? Veremos, pois, no XIV Salón do Libro de Pontevedra as máquinas que saíron das mentes doutros alumnos que soñaron novas posibilidades, algunhas talvez perfectamente inútiles e outras que quizais nos faciliten a vida. Haberá que descubrilo!

E, como o mellor será regresarmos cun sorriso, Mofa e Befa (Evaristo Calvo e Víctor Mosqueira) subiran ao escenario para representar "Románticos", unha comedia sobre o amor total. Aí mesturarán, cunhas cantas cancións polo medio, o conde Drácula con Rosalía de Castro e ata con algún zombi despistado. Ou é que alguén pensou que os mortos viventes non tiñan dereito a amar? Amor e risos para todos, como debe ser!

Guía de lecturas recomendadas EDL do Morrazo

Enviado por olalla o Sáb, 03/12/2016 - 07:28

Lecturas recomendadas pola coordinadora dos Equipos de Dinamización Lingüística do Morrazo para este Nadal.

NOVEDADES DE LIBROS JUVENILES PARA EL VERANO

Enviado por Anónimo o Mér, 15/06/2016 - 14:01

Aquí tenéis todas esas novedades editoriales juveniles en castellano que la Biblioteca ha preparado para que este verano no tengáis ninguna excusa para devorar vuestros libros favoritos. Historias de amor, de aventuras, de intriga, de miedo, de fantasía, de ciencia ficción... para todos los gustos. Eso sí, fíjate bien cuál es el primero de cada saga porque muchos, no empiezan por el número uno. ¡¡Disfruta del verano... LEYENDO!!

Exposición sobre los cuentos y las versiones originales

Enviado por Anónimo o Mér, 02/03/2016 - 16:10

Los alumnos de 3º y 4º de ESO estuvieron investigando acerca del origen de los cuentos tradicionales que todos conocemos y, con curiosidad y asombro descubrieron que, en sus versiones originales, escondían terribles historias de miedo. Tras exponer sus hallazgos en clase y en la biblioteca, se expuso una muestra de los trabajos para que compañeros de otros cursos pudiesen acercarse a echarles un vistazo.

Recitando a Celso Emilio

Enviado por admin o Sáb, 15/12/2012 - 18:42

sentímolo, flash non está dispoñible.

Recitando a Celso Emilio

Enviado por admin o Mar, 11/12/2012 - 19:38
12/12/2012 11:30
12/12/2012 11:55
Etc/GMT+1

Mércores 12 do 12 de 2012 ás 11,30 h. na biblioteca do instituto  lembranza de Celso Emilio Ferreiro recitando o seu poema "Deitado fronte ao mar",coa participación de alumn@s,profesores e persoal non docente.

Contando contos aos cativos

Enviado por admin o Mar, 20/12/2011 - 19:07

19 de decembro de 2011

O luns 19 cinco alumnas do instituto foron a contarlles  uns contos aos cativos de 3 anos do CEIP  A Pedra.

Susana López Romero e Ángela Villanueva González contaron  2 contos: "A vaca que puxo un ovo" e "Lobo Buzú está namorado"

Iria Rosas Regueira e Lucía Fernández Amoedo contaron  2 contos : " O incrible neno devorador de libros" e  ¿Onde perdeu Lúa a risa?

María Mercedes Pretel González contoulles o conto : " Aínda nada?"

No  segundo trimestre voltaremos con máis historias para contarlles.

Contacontos para os máis cativos.

Enviado por admin o Dom, 10/04/2011 - 17:42

O venres día 8, sete alumn@s do instituto foron ao CEIP "A Pedra" a contarlle 3 contos aos nen@s de de infantil de cinco anos. "Os tres bandidos","O coelliño branco" e " A casa da mosca chosca". Seica o pasaron moi ben tanto uns coma outros, e quedamos en recuncar a finais de curso.

CONCURSO CARTAS DE AMOR

Enviado por admin o Ven, 18/03/2011 - 05:31

O AMOR chegou ao Illa de Ons en forma de carta, onde as rapazas e os rapaces expresaron a intimidade dos seus sentimentos, e de declaracións que lle dedicaron aos amores, reais ou imaxinarios.
O AMOR foi o eixo que moveu o concurso de expresión escrita máis participativo do ano. Moreas de textos orixinais e creativos, merecedores de premios, dos que só 3 persoas de cada categoría foron as gañadoras dos regalos: Aida Queimaño e Aida Carballo de 3º B e Sara Menduíña de 2º B na categoría de cartas de amor. Verónica Chapela de 1ºA, Ángela Villanueva de 1ºB e Laura Rial de 1ºA na categoría de declaracións de amor. PARABÉEENS.