Ciencias Naturais - F.Q.

TAREFAS VIRTUAIS DEPARTAMENTO DE CIENCIAS DA NATUREZA

Debido á suspensión das clases presenciais decretadas pola Xunta de Galicia, nos vindeiros días:

• O alumnado de 1º de ESO pode realizar o seu traballo principalmente a través da Plataforma E-Dixgal:

• O alumnado de 2º, 3º e 4º de ESO pode realizar o seu traballo principalmente a traves da Aula Virtual do IES Illa de Sarón:

Calquera dúbida respecto ás tarefas programadas se responderá no FORO DE NOVAS das aulas virtuais ou enviando un correo electrónico ó profesorado a través de ambas plataformas.

Grazas a tod@s por colaborar!

#quedatenacasa #euquedonacasa

CRITERIOS DE AVALIACIÓN DEPARTAMENTO CCNN CURSO 2019-20

No arquivo adxunto pode consultar un resumo dos criterios de avaliación do Departamento de Ciencias da Natureza extraidos da programación.

PROGRAMACIÓN CIENCIAS DA NATUREZA 2019-20

No arquivo adxunto pode consultar a programación do Departamento de Ciencias da Natureza.

RUTA XEOLÓXICA RINLO-PRAIA DAS CATEDRAIS

O Departamento de Ciencias da Natureza organizou para o alumnado de 3º e 4º de ESO unha xeoruta pola Praia das Catedrais e o pobo de Rinlo, guiada polo xeólogo Francisco Canosa. Puideron  descubrir, paso a paso, o proceso que deu lugar a este incrible monumento natural, pero tamén a explicación de porque se concentra un número tan importante destas estruturas rochosas nesta praia.

Do mesmo xeito este treito costeiro mostra moitos elementos xeomorfolóxicos (furnas, ollos, illotes, etc.), presentes na evolución destes cantís da Mariña lucense. No caso dos ollos, algúns deles foron empregadas na contorna de Rinlo como cetareas de marisco.

Voznatura. Río Rigueira 2014

Algunhas das fotos do día que fomos estudar o ecosistema do río da Rigueira. Preme aquí para velas en grande ou descargalas.

Estudo do río Rigueira

O estudo do ecosistema do Río Regueira en Xove levounos a visitalo cos rapaces e rapazas de 1º e 2º de ESO. O estudo das cualidades da auga, a profundidade e anchura do río, as características do solo, a análise do impacto ambiental e o estudo dos clastos en tres diferentes tramos do río ocupounos toda a mañá.

Vídeo: ecosistema do río Rigueira

PROXECTO CLIMÁNTICA

DATA 15 DE ABRIL

12:00- 12:50: ACTIVIDADE CLIMÁNTICA. ALUMNADO: 1º CICLO MEDIO + 4º ESO (20 ALUMNOS/AS)

12:50- 13:40: ALUMNADO DE 1º ESO (20 ALUMNOS/AS). AULA DE 1º DE ESO

13:40 -14:30: ALUMNADO DE 2º ESO (18 ALUMNOS). AULA DE 2º CICLO DE INFORMÁTICA

No río Regueira...

O xoves 24 de marzo parte do alumnado de 1º e 2º da E.S.O. fixeron unha ruta a a pé seguindo o curso do río Regueira. Inciaron a camiñata na Ponte do Carro: viron fontes, muiños, recolleron mostras de plantas e o lixo que atoparon ao longo do sendeiro, visitaron o Muiño de Casa Abad e a depuradora. Foi unha xornada moi gratificante onde todos e todas o pasaron moi ben.

Dous alumnos do I.E.S. Illa de Sarón de Xove, CLASIFICADOS para a FASE FINAL da II Olimpiada Galega de Química.

O Colexio Oficial de Químicos de Galicia-Asociación de Químicos de Galicia convocou a II Olimpiada Galega de Química para alumnos de E.S.O., dirixida aos alumnos e alumnas de 3º e 4º da  E.S.O.

Este proxecto está organizado pola Comisión de Ensino do Colexio Oficial de Químicos de Galicia e patrocinado pola Fundación ALCOA.

A Olimpiada desenvólvese en dúas fases:

a) FASE DE ZONA que celebrou  o 23 de Abril do 2010; na Coruña, Santiago de Compostela, Ferrol, Ourense, Lugo, Foz, Pontevedra e Vigo

b) FASE DE FINAL que se celebrará o 27 de Maio do 2010 en Santiago de Compostela.

Os alumnos IVÁN FERNÁNDEZ CASTRO E NOELIA CASTRO YÁÑEZ DE 4º DE E.S.O. obtiveron o 1º e 2º posto, respectivamente, na sede de FOZ, polo que acudirán á fase final o 27 de MAIO EN SANTIAGO DE COMPOSTELA.

N O R A B O A !!!