Admisión ESO

MATRÍCULA ESO CURSO 2019-20 CONVOCATORIA XUÑO

PRAZO DE MATRÍCULA ESO: 3-5 XULLO

Nos documentos anexos incluímos:

• INSTRUCIÓNS MATRÍCULA
  • FORMULARIO MATRÍCULA 1º-2º-3º ESO
  • FORMULARIO MATRÍCULA 4º ESO
  • FORMULARIO AUTORIZACIÓNS INICIO CURSO
  • LISTADO PARADAS TRANSPORTE ESCOLAR

PROCESO ADMISIÓN ESO E BACHARELATO CURSO 2019-20

Procedemento de admisión de alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso 2019-20.

SOLICITUDE RESERVA DE PRAZA (alumnado que cambia de centro a outro centro  adscrito):

Prazo de solicitudes: 1-15 de Febreiro de 2019

Centro adscrito: CEIP Pedro Caselles Rollán

Impresos:

ANEXO I. Reserva de praza.  Esta solicitude deberá presentarse no centro eductivo de orixe.

ANEXO I. Reserva de praza  (Sede electrónica) (precisase Chave 365 ou certificado dixital).

SOLICITUDE DE ADMISIÓN EN CENTROS DOCENTES SOSTIDOS CON FONDOS PÚBLICOS

Prazo de solicitude: 1-20 de Marzo de 2019

ANEXO II. Solicitude de admision. Esta solicitude deberá presentarse no centro educativo de destino.

ANEXO II. Solicitude de admision (Sede electrónica).(precisase Chave 365 ou certificado dixital).

Proceso de admisión e reserva a través da aplicación informatíca da Consellería de Educación.

Mais información.

Acceda aquí a un breve manual para as familias.

ADMISIÓN DE ALUMNADO CURSO 2018-19

LISTAXES DEFINITIVAS DE ALUMNADO ADMITIDO

Alumnado admitido para 1º curso de ESO

Recurso de alzada:

Contra a relación definitiva, as persoas interesadas poderán interpoñer recurso de alzada ante a persoa titular da Xefatura Territorial, no prazo dun mes contado a partir do día seguinte ao da súa publicación.

Normativa reguladora:

ORDE do 12 de marzo de 2013 pola que se desenvolve o procedemento para a admisión do alumnado en centros docentes sustentados con fondos públicos que impartan ensinanzas de 2º ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación (DOG 15/03/2013)

ORDE do 25 de xaneiro de 2017 pola que se modifica a Orde do 12 de marzo de 2013 pola que se desenvolve o procedemento para a admisión do alumnado en centros docentes sustentados con fondos públicos que impartan ensinanzas de 2º ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación (DOG 01/02/2017)