Blogues

3ª EVALUACIÓN

Debido a la suspensión de las clases presenciales en la 3ª evaluación:

• El alumnado de 2º, 3º y 4º de ESO realizará su trabajo principalmente a traves del Aula Virtual del IES Illa de Sarón.

Todas las dudas que surjan en relación a las tareas indicadas se plantearán en el chat de dudas, en los foros de las aulas virtuales o a través de la mensajería de dichas plataformas.

El alumnado dispone también de una dirección de correo electrónico para contactar con la profesora si a través de los medios anteriores no hubieran solucionado su duda.

Participa no concurso ALTAR DE MORTOS!

Plan Dixital do Centro

HORA DE LER 22-23

De primaria á E.S.O

Información para as familas do novo alumnado.

De primaria á E.S.O.

OUTUBRO, mes de LEDICIA COSTAS.

HORA DE LER 21-22

Inicio do curso 2021-2022.

15 de setembro presentación do curso.

11:00 - 1º e 2º de E.S.O.

11:30 - 3º e 4º de E.S.O.

12:00 - S.M.E.R. (Informática)

16:30 - P.P.M.M.P. (Mecanizado e polímeros)

16 de setembro. Inicio das clases co horario normal.

BIBLIOSARÓN 2020-2021

Chegamos ao mes de xuño tras un ano moi difícil no que todos e todas traballamos moito e aprendimos máis que nunca!

Comezamos en setembro achegándonos á nova normalidade: reorganizamos espazos, extremamos as medidas de hixiene e distanciamento sempre coas máscaras postas.. iso sí, debaixo delas,  o mellor dos nosos sorrisos xa que todos e todas estabamos ilusionados por reencontrarnos cos compañeiros e compañeiras despois de tantos meses...

Foron pasando as semanas e conseguimos certa estabilidade coa axuda de todos e todas, o que nos permitiu continuar coas actividades da Biblioteca, que podedes ver no seguinte vídeo:

Moitísimas grazas pola vosa colaboración! Vémonos no próximo curso!

Desexámosvos unhas BOAS VACACIÓNS desfrutando da lectura
e sempre con sentidiño!

#DIADOLIBRO21

Consulta no BLOG e no INSTAGRAM de BIBLIOSARÓN toda a información da conmemoración do DÍA DO LIBRO.

FELIZ DÍA DO LIBRO!