Charlas A Ponte con Antonio Rial Sánchez: A formación para o traballo: o emprego/ transición á vida activa/ emprendemento

Antonio Rial Sánchez profesor da USC no Departamento de Psicoloxía evolutiva e Educación veu ao noso centro a impartir unha charla sobre a formación permanente e o futuro profesional dos nosos alumnos.

A orientación educativa e profesional do alumnado é o medio imprescindible para o logro dunha formación personalizada, de xeito que obteñan unha educación integral en conoñecementos, destrezas e valores que lls  facilite a súa inserción laboral e o tránsito á vida activa que no mundo actual sofre cambios constantes que nos exixen estar nunha formación permanente para poder mantener a "empleabilidad."

blog | by Dr. Radut