Taboleiro

CALENDARIO DE EXAMES DE MATERIAS PENDENTES

CALENDARIO DE EXAMES DE MATERIAS PENDENTES DO CURSO ANTERIOR

ACREDITACIÓN DA COMPETENCIA DIXITAL DO ALUMNADO

Ven de saír publicada a Resolución do 28 de febreiro de 2024, da Dirección Xeral de Ordenación e Innovación Educativa, pola que se ditan instrucións para a acreditación das competencias dixitais do alumnado que cursa ensinanzas de educación secundaria obrigatoria e bacharelato na Comunidade Autónoma de Galicia no curso 2023/24.

A continuación deixamos información resumida e enlaces á información completa.

As Competencia dixital segundo o Marco galego de competencias dixitais que podes obter AQUÍ  divídese en 5 áreas.

A Acreditación da competencia dixital do alumnado pode ser:

Podedes atopar máis información e unha “demo”  da proba de acreditación  na páxina https://www.edu.xunta.gal/portal/competenciadixital/alumnado

CONCURSO FOTOGRAFÍA MATEMÁTICA

O Departamento de matemáticas convoca un concurso de fotografía. PARTICIPADE!!!

Os gañadores daranse a coñecer o día 14 de Marzo (Día de Pi e día Internacional das Matemáticas). Podedes consultar as bases do concurso premendo AQUÍ

XORNADA DE PORTAS ABERTAS

Desde a dirección do IES Eduardo Blanco Amor, convidámosvos a unha xornada de portas abertas: