Remate das clases, entrega de notas e boletín en papel

O día 22 de xuño as clases rematan ás 13 horas para que o profesorado poida empezar coas avaliacións.

A entrega de notas, a través da aplicación ABALARMOBIL, será o día 23 de xuño, a partir das 23 horas.

O alumnado que queira o boletín en papel deberá solicitalo, con posterioridade, nas oficinas.

MATRÍCULA 2021-22

Prazos

Do 25 de xuño ao 10 de xullo, ambos incluídos (alumnado que promocione en xuño)

Do 1 ao 10 de setembro, ambos incluídos (alumnado que promocione en setembro).

Procedemento de matrícula

Xunto co sobre de matrícula, que se recollerá na conserxería do Centro, presentarase a seguinte documentación:

• Alumnado que se matricula por primeira vez no centro: copia do Boletín de Notas / Certificación Académica.
  • Fotocopia do DNI ou do pasaporte (de non posuír algún destes documentos, presentarase copia do libro de familia).
  • 2 fotografías recentes, tamaño carné, co nome no reverso.

AXUDAS CURSO 2021-22

Axudas para a adquisición de libros de texto e material escolar no curso 2021/22. Participación no Fondo solidario.

Cursos:

• Todos os cursos de ESO para o cheque de material.
  • 3º e 4º de ESO para os libros de texto.

Normativa: Orde do 6 de maio de 2021 (DOG do 20 de maio)

Outros requisitos:

•  Renda per cápita familiar igual ou inferior a 10000 euros (4 libros)
  •  Renda per cápita familiar igual ou inferior a 6000 euros ou discapacitados ou tutelados pola Xunta (6 libros e vale de 50 euros para material)
  • Ter devolto, en bo estado, os libros adquiridos coas axudas do curso anterior.

Prazos: Solicitude ata o 22 de xuño.
             Repetidores de 4º ESO: un mes desde a formalización da matrícula en setembro (se non se fixo no prazo ordinario)

Procedemento: Preferiblemente por vía electrónica cubrindo o formulario dispoñible na aplicación Fondolibros (https://www.edu.xunta.es/fondolibros) e entregándoo a través da  sede electrónica da Xunta de Galicia

Opcionalmente poderá presentarse a solicitude nas oficinas do Centro, onde tamén estará dispoñible o formulario para cubrir.

O alumnado queda obrigado a usar os libros correctamente, conservalos en bo estado e devolvelos cando remate o curso, ou en caso de traslado. De non facelo así, ademais de quedar excluídos de posteriores axudas ou do uso do fondo solidario, a Consellería podería iniciar un expediente de reintegro da axuda concedida.

INFORMACIÓN SOBRE A DEVOLUCIÓN DE LIBROS E O FONDO SOLIDARIO

O centro xestionará un fondo solidario de libros formado por:

• Os libros do curso anterior que o alumnado está obrigado a devolver,
  • Outros libros que o alumnado non beneficiario queira ceder de xeito desinteresado.

A asignación dos libros aos solicitantes do fondo farase por orde inversa á renda per cápita da unidade familiar.

Todo o alumnado da ESO que recibiu libros do fondo, ten que devolvelos, nas datas seguintes:

• 24 de xuño, 4° de ESO.
  • 25 de xuño, 3° de ESO.
  • 28 de xuño, 2° de ESO.

Se deixan materias do fondo para setembro devolverán os libros entre o 6 e o 7 de setembro.

Prazos:

• Publicación listaxe provisional 9 de xullo.
  • Listaxe definitiva, 15 de setembro.
  • Entrega dos libros aos solicitantes: o segundo día de clase.

RALLY MATEMÁTICO SEN FRONTEIRAS - RALLY CIENTÍFICO MATEMÁTICO

ALUMNADO PREMIADO:

ARAÚJO VÁZQUEZ ALBA
DIOS DOCAMPO PAULA
GONZÁLEZ LÓPEZ DANIEL
PEREIRA VÁZQUEZ MANUEL
REY RODRÍGUEZ GUILLERMO
SALGADO RODRÍGUEZ LÚA
SANDE GONZÁLEZ UXÍA
SAVAL PÉREZ MARÍA
SOTELO MÍGUEZ LUCÍA
TURNES DE VEGA FRANCISCO

Parabéns a Martín Padrón de 1º Bacharelato

Parabéns a Martín Padrón Rodríguez de 1º de Bacharelato.

Os días 7 e 8 de maio, realizouse a fase nacional da LVII Olimpíada Matemática Española organizada pola RSME. Martín obtivo a medalla de prata entre os 77 finalistas que representaron a cada Comunidade Autónoma, moi preto de obter a de ouro que, seguramente, obterá o próximo ano. Grazas, Martín, por demostrar a túa valía e demostrar que a perseveranza no traballo ten a súa recompensa. Parabéns!

5 de xuño DÍA DO MEDIO AMBIENTE

O 5 de xuño Nacións Unidas celebra o Día Mundial do Medio Ambiente.

Este ano destaca a necesidade de coidar mellor a natureza e restaurar os ecosistemas.

No noso centro estamos por iso.  (foto do noso magnolio, en flor).

31 de Maio- DÍA MUNDIAL SEN TABACO-

"QUEN O DEIXA, GAÑA"

Parabéns Aldo

Aldo Iglesias Rodríguez clasificou para a Fase Final da Olimpíada Matemática Galega de 2º da ESO que se celebrará en Lugo o xoves 20 de maio. Moitos parabéns, Aldo!

Estalmat

O noso centro vai ser sede das probas que ESTALMAT realiza para detectar alumnado con talento matemático, polo que animamos ao estudantado nado nos anos 2007 a 2009 a que participen.

Teñen máis información neste enlace e na web do proxecto: