ALBA GUZMÁN FALCÓN-Premio da Real Academia Galega-

A multi-premiada e un dos orgullos do Centro, ALBA GUZMÁN FALCÓN, resultou gañadora do Primeiro Premio do IV Concurso de Microrrelatos da Real Academia Galega, co relato de 200 palabras, titulado "Bolboreta" e que competiu con outros 477.

NORABOA QUERIDA ALUMNA !!!

Intelixencia Artificial

O catedrático da Universidade de Vigo, Manuel Vilares Fero, nun momento da súa conferencia sobre Intelixencia Artificial.

Física de partículas

Javier Martín, investigador do Instituto Galego de Física de Altas Enerxías, impartindo unha conferencia sobre Física de partículas e buratos negros.

Física Re-Creativa

J-Benito

O catedrático da Universidade de Vigo, José Benito Vázquez Dorrío, impartiu unha conferencia sobre luz e cor no salón de actos do noso IES, para o alumnado do Bacharelato de Ciencias.

ALBA GUZMÁN FALCÓN-Premios Minerva-

Premiada por terceiro ano consecutivo, a multi-premiada e orgullo do centro, aparece na foto coa súa profesora, Mª José Prada, quen a acompañou ao evento en Santiago.

21 de marzo: DÍA DA ÁRBORE E A POESÍA

A PRIMAVERA XA ESTÁ NO NOSO XARDÍN