Contratos Programa do IES Coruxo: CP Innova e CP Inclúe

O noso Instituto leva a cabo unha serie de plans do centro, é decir, plans de todo o Instituto, cofinanciados pola Consellería a través dos Contrato-Programa. En concreto todos estes plans do Centro se poden agrupar en 2: o CP INOVA e o CP INCLÚE

No CP INNOVA o fin é mellorar a calidade do ensino educativo e a mellora na xestión e hábitos de saúde, con liñas de actuación no nosos caso adicados ao seguinte:

EDUexcelencia: O instituto actúa como promotor da excelencia a través do afondamento nun ámbito de coñecemento. Por exemplo, cos diferentes obradoiros que se van a levar a cabo en Física e Química sobre ciencia, obradoiros de prantas, roteiros fotográficos de diferentes materias, ademáis de otras actividades relacionadas coas humanidaddes (ademáis do Plan da Biblioteca e o Club de Lectura que van noutro plan) e otras futuras que temos en mente.

EDUsaúde: O instituto como dinamizador de hábitos de vida saudables. Neste sentido dende o Centro, ademáis de promocionar o deporte cómo ven sendo habitual nos últimos anos, trata de incorporar deportes inclusivos e tradicionais e crear estilos de vida saudable cos futuros obradoiros sobre nutrición e almorzos saudables.

EDUsostibilidade: O Insituto comprometese coa sostibilidade como eixo educativo cos obradoiros previstos en sensibilIzación mediaombiental ou co deseño dun plan de xestión sostible do Centro a iniciar durante este curso e de forma conxunta entre profesorado e alumnado, ademaís das futuras colaboración coas asociacións da nosa contorna.

EDUcalidade: O Instituto trata de promover un cambio a nivel organizativo, de xestión e de funcionamento, mellorando a xestión da información as familias a través de distintas canles (Abalar, páxina web, etc.), coordinarse coa ANPA e otras melloras previstas.

No CP INCLÚE o fin último é lograr unha educación de calidade para TODO o alumnado, desenvolvendo o máximo posible as súas potencialidades. Esta iniciativa consta de 5 actuacións:

QUÉDA-T: O instituto trata de ser un actor central para evitar o abandono temperá no sistema educativo e absentismo. Ademais das actuacións ordinarias, desenvólvense no Centro actividades moi diversas que entre todas elas axuden ao alumnado de tódolos cursos a valorar as diferentes opcións tanto para seguir no Instituto como para buscar novas saídas académicas na FP Básica, nos ciclos de grao medio ou superior, na Universidade e mesmo noutras opcións.

IGUALA-T: O Instituto promociona a igualdade de xénero e, en xeral, todo tipo de igualdades. Neste sentido, o centro promociona múltiples actuación relacionadas coa igualdade ao longo do ano, como é o 25n, punto lila, día da muller traballadora, etc. e a idea é que nun futuro se creen os eqipos de igualdade.

CONVIVE-T: O Instituto trata de mellorar a convivencia no centro educativo a través de ferramentas que procuran unha mellora na xestión dos conflitos. Ademáis de diferentes obradoiros relacionados coa xestión da convivencia e o desenvolvemento de diferentes xornadas de convivencia tamén está a creación de equipos de alumnado axudante ou a creación da escola de nais e país de alumnos/as. Relacionado con este punto é importante destacar o grupo de traballo que se está a por en marcha para definir un novo modelo de convivencia no Instituto.

INCLÚE-T: O Instituto trata de levar a cabo actividades cos espazos e recursos dispoñibles para lograr a inclusión de todo o alumnado e atender a súa diversidade. Neste sentido, ademáis de diferentes obradoiros, búscase crear novos espazos que fomenten esa inclusividade

EMOCIONA-T: O Instituto trata de fomentar o benestar emocional de toda a comunidade educativa.  Ensinar a xestionar emocións a alumnado, profesorado e familia é un primeiro paso deste ambicioso plan e que se integra no modelo de convivencia

Logo CP Inclúe.png6.58 KB
CP Innova.png4.58 KB