Entroido no IES Coruxo. IES Coruxo e ANPA

O próximo día 9 de febreiro celebraremos no IES Coruxo o Festival do Entroido durante as dúas últimas horas do venres.

Haberá concurso de dsifraces individuais e comparsas por grupos de alumnos e alumnas, algúns con coreografías (ANOTARSE EN VICEDIRECCIÓN). Os premios serán achegados pola nosa ANPA, que xa os ten escollidos, pero son sorpresa... Tamén o profesorado fará unha comparsa.

Unha vez feitos os "desfiles" correpondentes unha comisión integrada por alumnado, profesorado e ANPA elixirán ós gañadores, mentres o resto do alumnado desfrutará dos doces típicos do entroido, amenizados con música escollida por un grupo de alumnas de Bacharelato.

Antes da entrega de premios outro grupo de alumnos/as fará un "conxuro" ó noso Meco que fará previamente mandados durante esta semana:

O deseño do programa do Entroido e a semana do Meco fíxose de forma conxunta entre o profesorado, alumnado e ANPA, tratando de seguir na tendencia que comezamos este curso de involucrar activamente a toda a comunidade escolar na vida do centro e que agardemos vaia a máis cos proxectos que temos plantexados.

Entroido IES Coruxo.jpg71.42 KB
anpa.jpg36.55 KB