Charlas de orientación da Universidade de Vigo 2º Bacharelato

O pasado 30 de novembro tivo lugar unha sesión informativa da Universidade de Vigo sobre a ABAU e sobre os diferentes grados universitarios da UVigo.

Nunha primeira parte explicaron todo o relacionado coa ABAU e posibles novidadees e tamén informaron sobre as notas de corte e outras informacións sobre as carreiras universitarias impartidas nos tres campos vigueses.

Esta sesión informativa completouse coa informacióin achegada o 20 de decembro dende a Universidade de Santiago de Compostela, na que estiveron presente tamén alumnado de 1º Bacharelato.

Todo isto forma parte do Programa de Orientación ao alumnado de Bacharelato para axudarlles na súa orientación académica, que se completou coa visita a feira de Edugal (https://www.edu.xunta.gal/centros/iescoruxo/node/729) e que se completará coas experiencias contadas por exalumnos sobre os diferentes grados e ciclos formativos de grado superior que están a estudar na actualidade, coas sesións informativas que se realizarán dende o Departamento de Orientación xa no 2º e 3º trimestre, etc.

UVigo.png24.04 KB
USC.jpg5.92 KB