Entrega premios relatos e cabazas do Samaín no IES Coruxo

O martes 31 de outubro tivo lugar a entrega final de premios do Samaín no IES Coruxo cun acto final celebrado ao final da mañá.

A cerimonia consistiu na entrega de premios das diferentes categorías de relatos de medo en relación ao certame “En galego pasámolo de medo”, organizado polo Departamento de Dinamización Lingüística e polo equipo da Biblioteca.

Mención especial para o relato presentado por Leyre Álvarez de 1º Bacharelato, considerado como un relato de gran calidade por todos os membros do xurado avaliador.

Por outra banda, tamén se entregaron os premios de cabazas. As cabazas, como se pode observar nas fotos, foron de enorme orixinalidade e calidade. Este concurso tamén foi organizado polo equipo da Biblioteca.

Ademais, leváronse a cabo outras actividades como a maquillaxe terrorífica por parte de alumnado voluntario de 4º ESO a outros alumnos e alumnas que querían transformarse en seres realmente monstruosos ou as chulas de cabazas que elaboraron na materia de lingua francesa, ademais dos contos terroríficos que contaron nesa mesma clase.

Relatos 1º ciclo ESO.jpeg130.3 KB
Relatos 2º ciclo ESO.jpeg115.15 KB