Literatura e música no IES Coruxo

Esta semana (do 16 ao 20 de outubro) comezaron as actividades da nosa biblioteca coa celebración do día da escritora e, sobre todo, coa posta en marcha durante un novo curso escolar do Club de lectura.

Como en anos anteriores, púxose a andar o Club de lectura 23-24, onde o alumnado participante, a partires da lectura dunha obra seleccionada (e entretida), compartirá as súas experiencias lectoras con outros compañeiros nun entorno agradable, como é a biblioteca. Pero tamén están previstas moitas outras actividades dentro do club, como a próxima “tarde terrorífica”, que se celebrará o luns 31 de outubro pola tarde co gallo do Samaín.

Por outra banda, alumnado da materia de música de 1º Bacharelato acudiron a noite do mércores acompañados pola súa profesora a un concerto da Real Filharmonía de Galicia no Teatro Afundación de Vigo.

Agardamos espertar pouco a pouco o seu interese pola lectura e a música coas actividades realizadas e previstas.

Club de lectura posta en marcha.jpeg164.88 KB
Día das escritoras.jpeg148.7 KB