DEBATE TELEVISADO a 9 (ou 7) na Biblio sobre o uso das TIC

Este mércores 11 de outubro un grupo de alumnas e alumnos de 1º e 2º de Bacharelato (organizados en dous grupos de 9 e 7 alumnos/as) trataron, a través dun ameno debate televisado na Biblioteca do Instituto, temas relativos o uso das TIC; en concreto debateron sobre o papel dos proxenitores nas RRSS, o sexting, as compras online ou os xogos online.

O alumnado mostrou unha extraordinaria capacidade de transmitir as súas opinións e razoamentos orixinais e moi ben argumentados, mantendo un diálogo ameno, crítico e construtivo e mostrando unha tremenda confianza de falar en público, máxime sabendo que o debate era televisado.

O noso alumnado foi expresamente felicitado polo grupo organizador do debate, que quedaron gratamente sorprendidos, destacando que “en Coruxo hai moito talento”.

Ademais de debater, o noso alumnado desfrutou dunha experiencia televisiva única,. sendo os principais e merecidos protagonistas dun moi entretido debate.

Temos un enorme potencial no noso alumnado, ademais de amosar unha enorme calidade humana; o profesorado o sabemos e o noso reto é tratar de sacar o mellor deles mesmos.

Parabéns! Agardamos para vervos na tele!

La previa

Finalmente o día 29 de abril de 2024 sae televisado este debate co tema "O sextingno programa: "Conectad@s en familia" .

Pódese ver o programa completo a través da plataforma: agalega.gal.

Aquí tedes o link:

Grupo 1.jpeg104.44 KB