Esquema de temas
-
-
1ª. Realización manuscrita e na libreta da materia dos mapas conceptuais correspondentes aos contidos do tema "A CIDADE" dispoñibles no repositorio Viaxe a Itaca ao que accede dende este curso virtual.
Estes mapas conceptuais será revisados e avaliados pola persoa con atribución docente na materia cando o alumno se reincorpore ás sesións presenciais posto que son un dos instrumentos de avaliación.
2ª. Realización das actividades interactivas correspondentes a ese mesmo contido (a cidade) que se propoñen no dito repositorio.
A realización destas actividades é requisito posto que son outro instrumento de avaliación do alumnado.
Ánimos e bo traballo.
rsoutelo@edu.xunta.gal
-
Analiza e comenta estas imaxes aplicando o modelo traballado nas sesións presenciais durante o mes de xaneiro.
-
Describe estas imaxes, a relación entre elas e a pegada no urbanismo europeo
-
1º. Realizarán os mapas conceptuais correspondentes aos contidos do bloque de poboación no repositorio Viaxe a Itaca para este curso.
2. Realizarán a tarefa entregada en papel nas sesións presenciais
Ánimo e bo traballo
-
-
-
Prezadas alumnas e alumnos:
Xa podedes realizar as actividades interactivas propostas no módulo de poboación e mobilidade desta aplicación. Comprobade que avalía e garda os cambios que efectuedes.
O prazo para realizalas rematará ás 23:59 horas do venres 21 de xuño de 2024.
Bo traballo
-
-
-
Esta é a rúbrica coa que se valorará a produción que presentedes sobre esta tarefa seguindo as normas explicadas na sesión presencial.
-
II. Convivir en democracia e igualdade de oportunidades nas sociedades globalizadas do mundo actual: os compromisos cívicos coa xente e coa terra
-
O Ministerio de Presidencia, Xustiza e Relacións coas Cortes do Goberno de España ofrece, no seu sitio virtual, contidos referidos á Constitución promulgada en 1948 que é a vixente actualmente: un video de presentación e o texto constitucional en versión ilustrada que ofrecemos abaixo.
-
Lee con atención a documento que xuntamos. Despois elabora un mapa conceptual coas ideas principais que expón a persoa entrevistada. Anota as dúbidas e preguntas concretas que che xurdan a propósito da súa argumentación
-
-
-
Consulta no portal educativo do IGE os datos referidos ao teu concello facendo as escollas oportunas nas pestanas correspondentes.
-
Descarga esta ficha no teu equipo, realiza a pescuda que se propón nela e sintetiza os resultados
-
Visiona a curtametraxe
de Isabel Coixet.Describe a situación laboral, social e familiar da protagonista.
Compara es situación coa que expresaba unha emigrante galega que traballaba como empregada doméstica en Montevideo, nas cartas que enviaba aos seus irmáns en Porto do Son (Fondo Documental do Museo Marea):
- “[21 de julio de 1929] … Quien me diera poder mandar más [cartos], cuanta falta te hace y eso que yo no gasto una pequeña moneda mal gastada, al contrario, antes de comprar nada miro mucho si puedo pasar sin gastar”.
- “[7 de septiembre de 1932]… En una casa donde estuvo sirviendo Antonia Pillado le dieron muy mal de comer”.
Escoita e visiona, ahora, o videoclip de
. Describe o tema e as ideas que transmiten os ourensáns da banda Os Suaves nesa canción. -
1. Consulta o sitio virtual da ONU sobre mulleres migrantes e refuxiadas para elaborar un informe sobre a procedencia desas persoas en ambos colectivos e as diferenzas nas súas condicións de vida en cada caso.
2. Indica en que sectores económicos se concentran esas mulleres migrantes.
3. Procura na Rede un mapa de movementos migratorios no mundo actual e compárao coa procedencia das mulleres cuxas historias de vida consultaches no sitio virtual da ONU.
-
Lee con atención os artigos deste cartafol. Elabora un mapa conceptual coas ideas que expoñen. Despois anota as preguntas concretas que che xurdan.
-
Xa podedes realizar as actividades interactivas que propomos no módulo correspondente de Viaxe a Itaca.
O prazo rematará ás 23:59 horas do venres 21 de xuño de 2024.
Bo traballo
-
-
-
Utiliza esta ficha para preguntar aos teus bisavos e avos sobre os devanceiros que emigraron na súa familia.
-
Utiliza esta ficha como guión para preguntar aos teus bisavos e avos sobre a andaina migratoria dos seus familiares
-
Aplica esta guía de temas si queres realizar unha investigación máis amplia partindo da memoria oral das persoas que utilices como fonte de información.
-
Para o alumnado que non poda desenvolver a pescuda coa memoria da emigración na súa familia.
-
- Observa as fotos deste cartafol. Descríbeas e fai unha análise comparada das mesmas.
- Escolle dúas desas imaxes e elabora un cuestionario para entrevistar a unha das nenas/os que aparezan nesas fotos.
-
Procura na rede as fotos de Seydou Keita e de Virxilio Vieitez sobre a pegada da emigración nas sociedades galega e de África occidental nos anos cincuenta e sesenta do século pasado.
Compara esas imaxes e elabora unhas conclusións sobre as semellanzas no que atinxe ao perfil dos emigrados e as consecuencias económicas para as súas familias.
-
-
Describe estas imaxes, a relación entre elas e a pegada no urbanismo europeo