FONDO SOLIDARIO DE LIBROS E AXUDAS PARA ADQUIRIR LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR (CURSO 2016/2017)

O luns 17 de maio vense de publicar a ORDE do 27 de abril de 2016 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2016/17.

REQUISITOS E PRAZOS

Para poder optar ás axudas será necesario devolver os libros de texto e o material reutilizable adquirido coas axudas para libros de texto ou recibido do fondo solidario no curso 2015/16.

Os libros correspondentes ao curso 2015/2016 deberanse devolver con data límite do 23 de xuño, agás o alumnado con algunha materia pendente que poderá quedarse co libro correspondente ata que se examine en setembro.

Compre destacar que:

• Ao Fondo solidario de libros (alumnado que se vaia a matricular en 1º e 3º da ESO o próximo curso) poderá optar calquera familia independentemente da renda.
  • Ás axudas para adquirir libros de texto (alumnado que se vaia a matricular en 2º e 4º da ESO o próximo curso) poderán optar aquelas familias con rendas per cápita iguais ou inferiores a 9000€.
  • Ás axudas para adquirir material escolar (alumnado que se vaia a matricular en calquera dos cursos da ESO o próximo curso) poderán optar aquelas familias con rendas per cápita iguais ou inferiores a 5400€.

O prazo remata o 23 de xuño. Excepcionalmente, para aquel alumnado que repita 4º de ESO que non tivese presentado solicitude de axuda para adquirir libros de texto e material escolar no prazo indicado, poderá presentala no prazo dun mes desde a formalización da matrícula.

PROCEDEMENTO

As solicitudes faranas os pais/nais ou titores/as legais do alumnado cubrindo o ANEXO I da convocatoria que entregarán na administración do centro, sendo este o encargado de tramitar as solicitudes a través das distintas aplicacións.

O citado ANEXO I pódese solicitar na administración do IES Cabo Ortegal ou ben descargalo dende o seguinte enlace: ANEXO I.

Xunto co ANEXO I deberase entregar:

• Unha copia do libro de familia no que figuren os membros computables da unidade familiar.
  • Copia dos DNI (NON É NECESARIO se autoriza a consulta telemática)
  • Copia da declaración da renda do exercicio 2014 (NON É NECESARIO se autoriza a consulta telemática).
  • De selo caso, copia de sentenza xudicial de separación ou divorcio, certificado de discapacidade

Pódese acceder a todo o relativo á ORDE no seguinte enlace: ORDE axudas libros e material escolar.

ANEXO I Solicitude libros texto e material escolar.pdf1.33 MB
Axudas libros 2016.pdf1.04 MB