AXUDAS MATERIAL ESCOLAR

O pasado día 10 de novembro publicouse no DOG una nova ORDE pola que se convocan axudas para a adquisición de material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria ou educación especial en centros sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2015/16.

Esta nova convocatoria vai dirixida a todas aquelas familias que non se puideron acoller ás axudas reguladas pola Orde do 25 de agosto de 2015, e a aquelas que, tendo solicitada a dita axuda, resultasen excluídas por unha causa emendable. Non poderá solicitar novamente esta axuda o alumnado que se acollese ás axudas para a adquisición de material escolar reguladas pola Orde do 25 de agosto de 2015 e reunise os requisitos establecidos nela, por ser válida a anterior solicitude.

O prazo para presentar as solicitudes é de 10 días hábiles contados a partir do día seguinte ao da publicación desta orde no Diario Oficial de Galicia (do 11 de novembro ao 21 de novembro).

No seguinte enlace pódese consultar a ORDE.

NOVA Convocatoria axudas material escolar.pdf834.16 KB