ADMISIÓN DE ALUMNADO (CURSO 2024-2025)

Unha vez rematado o prazo de reserva de praza para o alumnado procedente do centro adscrito CEIP Manuel Fraga Iribarne infórmase que todo o alumnado de 6º de primaria que realizou a solicitude  ten praza asignada para o vindeiro curso 24-25.

Comeza no mes de marzo o proceso de admisión, sendo o prazo de presentación de solicitudes ordinarias do 1 ao 20 de marzo de 2024 (ambos incluídos)

As familias poderán presentar as solicitudes de admisión do alumnado de xeito presencial (formato papel cumprimentado o modelo ED550B) no centro educativo, ou ben de xeito electrónico (formato dixital) a través da aplicación accesible no seguinte enlace:

ADMISIÓN ALUMNADO 2024-2025

Pódese consultar máis información na instrución da Consellería no seguinte enlace: INSTRUCIÓN.