CONVOCATORIA DE AXUDAS PARA ALUMNADO CON NECESIDADES ESPECÍFICAS DE APOIO EDUCATIVO (Curso 2023 - 2024)

O prazo de presentación de solicitudes abrangue do 8 de maio de 2023 ao 20 de setembro de 2023.

Solicítase na dirección: https://sede.educacion.gob.es

O alumnado ao que se dirixen as axudas/subsidios son:

• Alumnado con TDAH que precisen, por un período da súa escolarización ou ao longo de toda ela, determinados apoios e atención educativa específica derivada de discapacidade, trastornos graves de conduta ou trastornos graves da comunicación e a linguaxe asociados a necesidades educativas especiais.
  • Alumnado con TEA que non está incluido nas casuísticas anteriores e que tamén precise destes apoios e atención educativa específica.
  • Alumnado con Altas Capacidades que precise de atención educativa específica.

Pódese consultar máis información no seguinte enlace: Extracto do BOE ou na páxina do ministerio de educación: Páxina Ministerio Educación.