INICIO DO CURSO 2021-2022

O curso académico 2021-2022 comezará para todo o alumnado o vindeiro mércores 15 de setembro no seu horario habitual a partir das 8:30 horas. Dedicaranse os primeiros minutos da primeira sesión para facer entrega ao alumnado do horario, das axendas e para recordar os aspectos máis importantes das Normas de Organización e Funcionamento, en especial todas aquelas relativas ás medidas de organización, de hixiene e de seguridade derivadas do Protocolo COVID do centro.

Seguiranse realizando entradas escalonadas:

• Entrada do alumnado transportado: Entre as 8:15h e as 8:25 h (PORTA TRASEIRA DE ACCESO ÁS PISTAS DEPORTIVAS).
  • Entrada do alumnado de 1º, 2º e 3º da ESO: Antes das 8:25 h (PORTA PRINCIPAL).
  • Entrada do alumnado de 4º da ESO, 1º e 2º de Bacharelato: Entre as 8:25h e as 8:30 h (PORTA ENFRONTE AO PAVILLÓN DEPORTIVO).
  • Entrada do alumnado de Ciclo: Entre as 15:55h e as 16:00 h (PORTA PRINCIPAL).

Ao igual que tamén se continuará coas saídas escalonadas:

• Saída do alumnado de 1º da ESO: Ás 13:50 h (PORTA PRINCIPAL).
  • Saída do alumnado de 2º da ESO: Ás 13:52 h (PORTA PRINCIPAL).
  • Saída do alumnado de 3º da ESO: Ás 13:54 h (PORTA PRINCIPAL).
  • Saída do alumnado de 4º da ESO: Ás 13:56 h (PORTA ENFRONTE AO PAVILLÓN DEPORTIVO).
  • Saída do alumnado de 1º BAC: Ás 13:58 h ( (PORTA ENFRONTE AO PAVILLÓN DEPORTIVO).
  • Saída do alumnado de 2º BAC: Ás 14:00 h ( (PORTA ENFRONTE AO PAVILLÓN DEPORTIVO).
  • Saída do alumnado do CICLO: Ás 20:25 h (PORTA PRINCIPAL).

Agás as reunións coas familias do alumnado de 1º da ESO que terán lugar o martes 14 de setembro ás 17:00 horas, as reunións do resto de familias co profesorado titor prevense realizar algo máis adiante, posiblemente a finais de setembro ou principios de outubro.