VISITA Á EMPRESA EINSA

O alumnado de 1º Bacharelato, que cursa a materia de Economía, e os de 3ºESO que cursan o Obradoiro de iniciativas emprendedoras, viaxarán o lúns 21 de novembro ao Parque Empresarial de Penapurreira (As Pontes), para visitar e coñecer o proceso de producción da empresa de artes gráficas EINSA.

CINE "Tiempos Modernos"

O mércores 9 ás 10,30 o alumnado de 1º bacharelato B, que cursa Economía, visionará no Salón de Actos a pelicula "TIEMPOS MODERNOS" de Charles Chaplin

CINE e LIBRO DE LECTURA

O ALUMNADO DE 1º BACHARELATO B VISIONAN A PELICULA

UP IN AIR

Actores ; George Clooney e Vera Farmiga

O libro de lectura para o alumnado de 1º Bacharelato é "El Mercado y la globalización" de José Luis Sampedro

CINE

OS ALUMNOS E ALUMNAS DE 1º BACH-B O MARTES 9 VISIONARAN A PELICULA
TIEMPOS MODERNOS (1935) DE CHARLES CHAPLIN

O ALUMNADO DE 1ºBACH-B QUE CURSAN ECONOMÍA E O ALUMNADO DE 3º ESO QUE CURSA O OBRADOIRO DE INCIATIVAS EMPRESARIAIS, VISITARÁN O PRÓXIMO 17 DE NOVEMBRO A EMPRESA "EINSA" NO POLIGONO DE PENAPURREIRA (AS PONTES).

Cine

Os alumnos de bacharelato que cursan Economía asistirán o próximo xóves 25 de marzo, ao pase no Salón de Actos, da pelicula :

EN TIERRA DE HOMBRES

Directora: Niki Caro

Actores: Charlize Teron; Frances McDormand; Sissy Spacek; Woody Harrelson; Sean Bean

Ano: 2005 ;  Duración: 121 minutos

LIBRO RECOMENDADO

O Departamento de Economía recomenda este libro de conceptos básicos da materia:

ATLAS DE  ECONOMÍA. El comercio en la era global

Edit. Verticales.  Prezo 10 €

CINE

O alumnado de 1º Bacharelato que cursa Economía, asistirá no próximo mes de novembro, ao pase da pelicula no Salón de Actos:

TIEMPOS MODERNOS, de Charles Chaplin

LIBRO DE LECTURA

O alumnado de 2º bacharelato que cursa Economía da Empresa, terá de lectura obrigatoria neste primeiro trimestre o libro:
La economía del fraude inocente, de J.K. Galbraith, da editorial Crítica

EXAMES DE ECONOMÍA

ECONOMÍA 1º BACH.:
Os exames previsto nesta primeira avaliación son:
Martes 3 de novembro: Exame dos Temas 1,2 e 3
Martes 15 de decembro: Exame dos temas 4,5 e 6
ECONOMÍA DA EMPRESA:
Martes 3 de novembro: exame dos temas 1,2 e 3
Mercores 16 de decembro: exame dos temas 4,5 e 6

ULTIMAS ACTIVIDADES E EXAMES

ECONOMÍA DA EMPRESA
RECUPERACIÓN FINAL O 20 DE MAIO.
AVALIACIÓN DE 2º BACHARELATO 0 25 DE MAIO
SELECTIVIDADE: 17,18 E 19 DE XUÑO

ECONOMÍA 1º BACHARELATO

O TRABALLO SOBRE A GLOBALIZACIÓN DO LIBRO "EL MERCADO Y LA GLOBALIZACIÓN" DE J.L. sAMPEDRO HAI QUE ENTREGALO COMO DATA TOPE O 25 DE MAIO.

XOVES 21 DE MAIO: TEST SOBRE O DIÑEIRO E A INFLACIÓN

NA SEMANA DO 8 AO 12 DE XUÑO VEREMOS O VIDEO "UN MUNDO DESIGUAL" DA UNED.

VENRES 19 DE XUÑO: ULTIMO EXAME SOBRE OS TEMAS 13 E 14

MARTES 23 DE XUÑO: AVALIACIÓN