Libros de texto

LIBROS DE TEXTO PARA O CURSO 2023/24

Para ver o listado dos libros de texto para o curso 2023/24 prema na imaxe.

AXUDAS PARA LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR

PUBLICACIÓN DA LISTAXE DEFINITIVA DAS AXUDAS DO FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO E DE MATERIAL ESCOLAR. 21-07-2022

As listaxes definitivas están expostas no taboleiro de secretaría.

Para a súa consulta pódese chamar ao nº de teléfono do centro (881 930 435).

Os cheque para material escolar entregaranse do 21 ao 31 de xullo, e a partir do 1 de setembro.

------------------------------------------------------------------------

O PRAZO DE PRESENTACIÓN DE SOLICITUDES REMATARÁ O 21 DE XUÑO DE 2023

Orde do 10 de maio de 2023 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2023/24 (códigos de procedemento ED330B, ED330G e ED330H).

PRESENTACIÓN EN SEDE ELECTRÓNICA

Inicie premendo na icona de botón na esquina superior dereita da pantalla.

NOTA: na presentación electrónica deberá presentar unha solicitude individual para cada un dos seus fillos.

PRESENTACIÓN CON ASISTENCIA DA APLICACIÓN

Presencial con asistencia da aplicación: cubra os datos nesta aplicación, imprima os Anexos I e II producidos e presénteos no centro.

PRESENTACIÓN EN PAPEL

Cubra a man os anexos e presénteos no centro.

Theme by Danetsoft and Danang Probo Sayekti inspired by Maksimer