O GRUPO DE TEATRO DOWN LUGO REPRESENTA NO IES DE BECERREÁ

O alumnado de 1º, 2º e 3º da ESO tivo a oportunidade de asistir á representación da obra "21/3", levada a cabo polo grupo de teatro nacido no seo da Asociación Síndrome de Down de Lugo. Dirixidos por Paloma Lugilde, as actrices e actores presentaron ao noso público, a traves da súa representación, as súas inquedanzas (como somos vistos?, somos aceptados?, como deberían vernos?, ...) e as súas aspiracións. Ao remate da representación tivemos a oportunidade de establecer un diálogo de achegamento duns aos outr@s. Agradecemos ao grupo que escollera o noso instituto para reprentar esta obra nun centro educativo por primeira vez e por darnos a oportunidade de desenvolver unha experiencia inusual e moi educativa para todos e todas. Estas son algunhas IMAXES do evento.

O GRUPO DE TEATRO DOWN LUGO REPRESENTA NO IES DE BECERREÁ