ENCONTRO ESCOLAR COMARCAL DE BALONCESTO 3X3

Por primeira vez nestes encontros deportivos e convivencias no que participa alumnado da ESO da Montaña Lucense, e que se desenvolven ao abeiro do programa "Xogade", tivo lugar este torneo de baloncesto 3x3 no polideportivo municipal de Becerreá, no que participaron, como é habitual, alumnas e alumnos dos centros de San Román, Courel, Navia, Pedrafita e Becerreá (de 3º e 4º, no noso caso). Para aumentar a orientación convivencial e lúdica desta actividade mesturouse alumnado dos distintos centros en todos os equipos, tanto na categoría feminina como masculina. AQUÍ quedan as imaxes que reflicten o ambiente do encontro. Era o primeiro, pero tendo en conta o resultado, haberá máis torneos de baloncesto con esta fórmula. Vémonos no seguinte!

ENCONTRO ESCOLAR COMARCAL DE BALONCESTO 3X3