PARTICIPACIÓN NO "CAMPUS DE EMPRENDEMENTO SOSTIBLE NA RESERVA NATURAL DOS ANCARES"

Alumnado das materias do Departamento de Economía participou nesta actividade, organizada desde a Deputación de Lugo e que contou con Jorge Fente como relator e coordinador do evento. Nunha primeira parte do campus, desenvolveuse un relatorio técnico no noso centro no que participou todo o alumnado da ESO e Bac das materias de dito departamento. A semana seguinte, o alumnado de materia de Economía de 4º da ESO e de 1º de Bac (que aparecen na foto) visitaron un par de emprendementos que se desenvolven dentro da Reserva Natural dos Ancares.  En concreto, acudiron a Piornedo para coñecer o proxecto que desenvolve a Cooperativa A Carqueixa e posteriormente achegáronse ata Navia para visitar as instalacións da "Casa Quiñones" e coñecer os detalles da súa actividade emprendedora no eido do turismo rural. AQUÍ podes ver todas as fotos do relatorio e vistas.