You are herePLAMBE Curso 2017/18

PLAMBE Curso 2017/18

By mp.perez - Posted on 25 Outubro 2017

O IES Antonio Fraguas recibe un ano máis as axudas para o funcionamento da Biblioteca.

Dende o ano 2010 o centro ven participando no PLAMBE (Plan de Mellora das Bibliotecas Escolares) que pretende a dinamización da Biblioteca Escolar como centro de recursos e de actividades para todo o centro educativo. Nesta ocasión, o orzamento das axudas para este fin é de 1500 euros.

A xestión do PLAMBE conta coa participación dun nutrido grupo de profesores e profesoras do centro, baixo a cordinación da profesora Pilar Pérez.

Ademáis, o centro conta con varios clubs de lectura, tanto de adultos como de alumnos, que veñen participando dende hai varios anos e que contan tamén con subvención da Consellería de Educación para o financiamento das súas actividades.