Celgas e Linguaxe Administrativa

Aviso para alumnado Cursos CELGA e Linguaxe Administrativa Galega

• O remate da actividade lectiva dos cursos preparatorios para a obtención dos certificados Celga e dos cursos de linguaxe administrativa galega respectará o establecido na Resolución do 2 agosto de 2019, pola que se convocan estes cursos.
  • Aprázase a data establecida nesta resolución para a realización das probas finais dos cursos de linguaxe administrativa galega, tanto presenciais coma en liña, que se impartiron no segundo cuadrimestre. Esta proba realizarase de xeito telemático, coas adaptacións que estableza a Secretaría Xeral de Política Lingüística.
  • A persoa coordinadora dos cursos comunicaralle ao profesorado e ao alumnado destes a nova data de realización da proba final, así como as características da proba e as instrucións para a súa administración e avaliación. (Actualizado 29/04/2020).

Linguaxe Administrativa Galega

EXAME FINAL DO CURSO CMLA 1º CUADRIMESTRE. Data, lugar ,aula, listaxe e características das probas escrita e oral. VER LIGAZÓN.

Cursos Celga 3 e 4: AVISO.

O comezo das clases do Celga 3 e Celga 4 adíase unha semana.

Para máis seguridade, chamen o  día 10 de febreiro para consultar se comezan ese día.

Cursos Linguaxe Admin e CELGA. 2º cuadrimestre

Cursos de linguaxe administrativa galega (Nivel Superior) e CELGA (Niveis 3 e 4).

MATRÍCULA: dende o 30/12/2019 ata o 10/01/2020

Comezo das clases: a partir do 3 febreiro. Ler máis