Blog do EDGL

CURSO 2018-19

Entérate de todas as novidades e actividades tamén en:

Facebook: https://www.facebook.com/ENDLeoicoruna/

Podes descargar as bases aquí: BASES CINEOI 2019

VISITAS GUIADAS E MÁIS EVENTOS:

CONCURSOS 2018/2019:

Club de lectura 2018/2019:

CURSO 2017-18

BASES DO CONCURSO DE CURTAS: O PRAZO DE ENTREGA DE CURTAS REMATA O 13 DE ABRIL

PREMIOS:

Categoría absoluta

Mellor curta: un curso impartido por Voz Audiovisual valorado en 750€ (outorgado polo Concello da Coruña)
Premio Ben Falado: 350€
Mellor guión: 200€ (outorgado polas escolas de idiomas)

Mellor fotografía: 100€ en material fotográfico (outorgado polo EASD Pablo Picasso)
Mellor reparto: 50€ (outorgado polo FNAC)
Premio do público: libros (outorgado pola Deputación da Coruña)

Categoría xuvenil

Premio “Ben Falado”: lote de libros en galego valorados en 250€, outorgado polo Concello da Coruña.

Primeiro premio 250€  outorgados por Gadis.

Segundo premio 150€ outorgados por Gadis.

Terceiro premio 100€ outorgados por Gadis.

Categoría infantil

Premio “Ben falado”: lote de libros en galego valorados en 250€, outorgado polo Concello da Coruña.

Tamén se poden consultar na web educativa do Concello da Coruña.

Obradoiro de achegamento práctico á curtametraxe: A inscrición farase a través da web educativa do Concello da Coruña (A través da ficha específica, do 11 ao 21 de decembro de 2017)

30 horas de duración, que se realizará en xaneiro e febrero de 2018 na EOI da Coruña e na aula de informática do Ágora.

- 22 horas teóricas:

- 8 horas prácticas (rodaxe)

O obradoiro é voluntario e gratuito, e poderá inscribirse o alumnado dos centros educativos que participen nas categorías absoluta e xuvenil.

A adxudicación farase pola orde de chegada das inscricións. Y haberá una listaxe de agarda no caso de que haxa máis solicitantes que prazas.

As listaxes de persoas admitidas e de agarda serán publicadas a primeira semana de xaneiro de 2018

Parte teórica: martes e xoves de 20:00 a 21:30h. De 15 de xaneiro a 20 de febreiro de 2018 na EOI.

Parte práctica: 3 sábados de xaneiro e febreiro, de 11:00 a 14:00 h, no aula de informática do Ágora.

Rodaxe: 8 horas, febreiro/marzo de 2018.

CURSO 2016-17

VII FESTIVAL CINEOI

BASES DO CONCURSO CINEOI 2017

Tamén podes descargar as bases do concurso na páxina do Concello da Coruña ou no Portal da Lingua Galega

Lembra que podes seguir todas as novidades do noso equipo na nosa páxina de facebook!

• OBRADOIRO DE INICIACIÓN Á CURTAMETRAXE

IMPORTANTE! O prazo de inscrición farase a través da web do concello e vai do 19 ao 30 de decembro. Só hai 30 prazas.

• Concurso de CARTACES CinEOI 2017

• CinEOI

O 12 de novembro ás 18h no CGAI serán proxectadas as curtas que entraron a concurso na pasada edición no CinEOI. Non perdades a ocasión de volver a ver os traballos de todos os participantes!

• O CLUB DE LECTURA

Neste curso 2016/2017 tamén podes participar no club de lectura da EOI. Se estás interesado, ponte en contacto con nós. Tamén temos un blogue e dende aí podes participar e estar ao día das novidades e lecturas: oclubdelectura.wordpress.com

• #asísedi

Mantemos neste curso a nosa campaña de difusión de lingua galega, o #asísedi.

CURSO 2014-15

Faite seguidor do Endl A Coruña no Facebook, visita a nosa páxina e preme gústame!

Outra oportunidade para ver as curtametraxes gañadoras do CinEOI na pantalla grande e no centro da cidade (e despois dos exames finais!!)

Sesión Off Galicia

LETRAS GALEGAS 2015:

Para saber máis sobre Filgueira Valverde  (preme na ligazón)

Vai de gaita!

Vai de gaita

Vindeira lectura do noso clube

CinEOI Coruña Curtas 2015:

PALMARÉS e ligazón para todas as curtas

Programa do Festival

Curta promo2015

Premio para a mellor música/canción orixinal xunta este documento (pdf ou doc)  á túa curta

Le  aquí as BASES do concurso

Información sobre a visita e inscricións

Relatorio

Galego-portugues

Concursos, concursos, concursos:

O prazo remata o día 30 de decembro. Presenta o teu deseño!!

Felicitamos o Nadal na redes sociais

obradoiro de banda deseñada

•  Club de lectura (CLUBEOI)  Ficha de inscrición

Estamos a ler:

Morgana en Esmelle

de Begoña Caamaño

vindeira  xuntanza do Club: martes 13  de xaneiro 2015 ás 12.00 na biblioteca

contidos.Obra

• Galegos e galegas de aquí e de acolá pasarán pola Escola para contarnos as súas historias de aquí e acolá. Persoas que foron do galego cara a outras linguas e viceversa.
    O 5 de novembro a nosa primeira cita en galego e alemán a cargo de Frank Pose Santos.
    Galegos e galegas de aquí e de acolá. Frank