Matrícula Libre

NOVO PRAZO: Matricula libre 2020

O centro estará aberto de 10:00 á 14:00 con aforo limitado e só para trámites administrativos

PRAZO EXTRAORDINARIO Matrícula libre 2020

O NOVO prazo de matricula para as probas de certificación libre será do 15 ao 17 de xuño 2020. (Circular 1/2020). A aplicación web para a matrícula estará aberta ata o día 17 de xuño ás 14:00 da mañá.

Pinche nas seguintes ligazóns para obter máis información sobre:

Idiomas e niveis que se ofrecen na modalidade libre: Sede central e seccións.

CENTRO IDIOMAS NIVELES
Cee Inglés A2, B1, B2, C1
Culleredo Inglés A2, B1, B2, C1

Consideracións previas á matrícula

• É preciso ter 16 anos cumpridos no ano natural de celebración das probas ou 14 anos se opta a un idioma diferente da primeira lingua extranxeira estudada na ESO.
  • Non é posible obter o certificado dun nivel equivalente a outro xa cursado no anterior plan de estudos de EOI.
  • Non é necesario superar o exame de certificación dun nivel inferior para poder presentarse a un superior.
  • Non poderá estar matriculado no mesmo idioma e curso no mesmo ano académico por ensino oficial e libre simultaneamente.
  • O alumnado que xa realizou estudos nunha EOI en cursos anteriores e desexe matricularse polo réxime libre nesta escola en 2019-2020 deberá  indicalo e achegar certificación académica da escola da que procede.
  • Non hai límite de convocatorias en modalidade libre.

Procedemento de matrícula

1. Acceder a esta ligazón e matricularse nas probas de certificación dos idiomas e niveis que lle interesen.
  2. Pagar as taxas (consulte aquí como proceder ao pago das taxas).
  3. Formalizar a súa matrícula presentando a documentación dentro do prazo establecido enviandoa por correo electrónico a na secretaria  matricula@eoicoruna.org

A matrícula non será efectiva ata que non se complete este paso.

Documentación necesaria para a matrícula

• Resgardo de matrícula libre xerado pola aplicación na web (emite 2 copias automáticamente).
  • Comprobante do pago das taxas.
  • Menores de 16 anos: certificado do seu centro indicando a súa 1ª língua estranxeira na ESO. Premer aquí
  • Alumnado CALC: documento de realización do curso emitido polo CFR, onde conte que cumpre co requisito de asistencia.
  • O alumnado que vaia a presentarse ás probas de ABAU (antiga SELECTIVIDADE) debe facelo constar para telo en conta na realización da proba oral.
  • O alumnado procedente doutras EOIs deberá presentar certificado de estudos da EOI de orixe.
  • No caso de alumnado con diversidade funcional e que precise condicións especiais, deberase achegar documentación acreditativa e, se solicita adaptacións, cubrir esta solicitude e entregala xunto coa resto da documentación de matrícula.

O alumnado que se matricula por primeira vez neste EOI deberá ademáis presentar:

• Fotocopia do DNI ou, no caso de persoas estranxeiras,  NIE ou pasaporte.
  • Dúas fotos de carné.

Custo da matrícula. Premer aquí

Datas das probas escritas.

As probas non serán antes de setembro, mais aínda non hai un calendario para a súa realización

Guías para os candidatos e modelos de probas