CIRCULAR DA SECRETARÍA XERAL DE EDUCACIÓN.

PREME NA IMAXE

PUBLICACIÓN PROVISIONAL DAS SOLICITUDES DE ADMISIÓN

Ver las imágenes de origen

ABERTO O PRAZO DE SOLICITUDE DE ADMISIÓN

PREME NA IMAXE

COÑECE O NOSO CENTRO

Crema Negro Blanco Ventas Presentación de Tatiana RIVERO ANDION

COÑECE A NOSA ESCOLA

Estimadas familias:

Normalmente, entre o 1 e o 20 de marzo está aberto o prazo para solicitar un posto escolar para o vindeiro curso. Cada ano é un momento  importante para as familias que teñen fillos e fillas  que van acceder por vez primeira ao sistema educativo. Nesta ocasión, entraría o alumnado que vai cumprir os 3 anos de idade durante o ano natural 2021.

Habitualmente faciamos unha Xornada de Portas Abertas para presentarvos ao noso profesorado, o noso proxecto educativo e as nosas instalacións, aclarando as dúbidas que puidese haber. Lamentablemente, nesta situación de emerxencia sanitaria pola COVID-19 non é aconsellable facela de xeito presencial, polo que faremos unha virtual, mediante videoconferencia, o martes 23 de febreiro ás 18:30 horas no seguinte enlace:

SITUACIÓN COVID NO CENTRO

O SERGAS vén de comunicar un caso positivo no centro. Activado o protocolo e seguindo as súas indicacións, non hai aulas confinadas no centro.

Información sobre a incidencia no centro da COVID 19:

TUTORIAIS DA APLICACIÓN ABALAR MOBIL E CISCO WEBEX

PREME NA IMAXE SEGUINTE PARA DESCARGAR TITORIAL EN PDF

PREME NA SEGUINTE IMAXE PARA DESCARGAR O SEGUNDO TITORIAL DE CISCO WEBEX.

CRITERIOS AVALIACIÓN

PREME NA IMAXE PARA DESCARGAR OS CRITERIOS DE AVALIACIÓN PARA O CURSO 2020-21

INFORMACIÓN SOBRE O CORONAVIRUS

PREMENDO NAS IMAXES PODEDES DESCARGAR DÚAS PRESENTACIÓNS EN POWER POINT CON MEDIDAS DE PREVENCIÓN BÁSICAS DO COVID19.

A PRIMEIRA PRESENTACIÓN FOI FEITA POR UNHA MAMÁ DO CENTRO QUE DESINTERESADAMENTE COLABOROU CON NÓS NESTA LABOR DE PREVENCIÓN. MOITAS GRAZAS

PROTOCOLO COVID COMPLETO 2020-21

PREMENDO NA IMAXE PODEREDES DESCARGAR O PROTOCOLO COMPLETO DO CENTRO FRONTE O COVID19