Día da Poesía

A UNESCO adoptou o 21 de marzo como Día Internacional da Poesía, para apoiar a diversidade lingüística a través da expresión poética.

Na escola celebramos este día recitando varias poesias entre todas as clases e tamén contamos coa participación das familias.

Os Canguros: Ruídos (Ana Maria Fernández)

Os Koalas: O Sol (Antonio García Teijeiro), CHIP CHOP

Os Elefantes: inverno ( Antonio García Teijeiro)

Todo o alumnado: Rain on the Grass

Outros Poemas: Familias 6º Infantil

Quen ben o fixeron! BRAVO!

Día da Poesía: A nena que falaba coas árbores

O 21 de marzo celébrase o Día Mundial da Poesía, unha data que serve para lembrar a importancia da Palabra poética.A diversidade poética bríndanos outro xeito de dialogar.

O descubrimento dun novo poema constitúe un acto de inmersión na lingua, pero tamén na emoción e na sensibilidade do outro, por moi distante que se atope en termos xeográficos.

Nos atopamos un poema no inicio deste libro: A nena que falaba coas árbores.

A través do cal escoitamos as palabras que saén o escoitar ás árbores:

Despois de escoitar os poemas, tiñamos que buscar o poema oculta nunha árbore da escola. O poema formaría parte da nosa árbore como agasallo polo Dïa da Árbore que tamén se celebra nesta data.

Un día de loucuras

Bos  días  amiguiños/as  da  escola.

Onte estiven todo o día facendo un feixe de tolerías.

Queredes que vos conte algunha delas ????

A primeira, collín unha pintura na man dereita puxen un folio diante miña e tapei os ollos. Contei ata tres é comezei a debuxar ; mirade algunhas das obras de arte que creei.

Olivia e  Martín tamén o intentaron, mirade as súas obras.

A segunda locura que fixen foi, intentar debuxar un obxeto coas dúas mans a mesma vez. Así como fai Hélena Souberyrand

No video podes ver un dos seus traballos.

Hélena

A proposta que vos fago é un traballo en equipo. Un adulto ten que leros o poema que está escrito un pouco mais abaixo e vós tedes que facer o debuxo usando algunhas destas técnicas.

La planta es un ser vivo

que debemos de cuidar

tiene cuatro partes principales

que vamos a mencionar.

por la raíz se alimenta la planta,

el tallo la sujeta,

las hojas almacenan el alimento

y la flor nos da su belleza.

para terminar este poema

no debemos olvidar

que las partes de las plantas

nos pueden alimentar:

la raíz nos da la zanahoria,

el tallo nos da la caña,

la hoja nos da lechuga

y el fruta manzana.

Un biquiño, da Fada que nos libros anda.

DÍA DA POESÍA

OLA A TOD@S:

COMO XA  SABEDES  ONTE ÁS 4,50 DA MAÑA, SI QUE MADRUGOU!

E TRÁS DELA CHEGA HOXE O DÍA DA POESÍA E DA ÁRBORE.

PARA CELEBRAR ESTE DÍA DEIXÁMOSVOS UN POEMA DE GARCÍA TEIJEIRO. SE PINCHADES ENRIBA TOPAREDES OUTRO POEMA, ESTOUTRO DE MANUEL MARÍA.  2X1, COMA NO SUPER.

PODEDES, ESTES DÍAS, BUSCAR E LER  ALGÚN POEMA, ESCOLLER UN QUE VOS GUSTE,  ESCRIBILO NUN PAPEL, CARTOLINA OU NUN CARTÓN, DESPOIS O DECORADES  E PODEDES COLGALO  NA CASA OU DARLLO A PAPÁ OU MAMÁ, CANDO VAIAN Á COMPRA OU SE VAN TRABALLAR, PARA QUE O COLGUEN OU PEGUEN NALGÚN LUGAR DO SEU CAMIÑO.

CELEBREMOS A PRIMAVERA, A POESÍA, A NATUREZA,....

DÍA DA POESIA 2019

Para celebrar o día da  poesía fixemos a lectura de poemas que falaban da primavera, e agasallamos a cada neno ou nena cun poema na natureza do noso xardín.