Dia das Bibliotecas Escolares

Día das Bibliotecas Escolares

Hoxe é un día moi especial na nosa Biblioteca.

Inauguramos a nova porta da Biblioteca presidida pola Fada, e para celebralo preparamos un algodón de azucre.

Inauguración no CEP Plurilingüe Igrexa Valadares

CONTOS con MÚSICA no CEP P. Igrexa- Valadares

O venres, 25 de outubro, estivemos de invitados na inauguración dun novo curso da Biblioteca Escolar dos compañeiros/as do cole de maiores.

Puidemos desfrutar cos nosos/as amigos/as de contos con música , baile  e poemas.

Aquí vos deixamos unha pequena mostra do ben que o fixeron os alumnos/as da escola de primaria.

DÍA DAS BIBLIOTECAS ESCOLARES

Este ano para celebrar o día das bibliotecas escolares fixemos unha actividade en colaboración coa biblioteca do Centro Veciñal e Cultural de Valladares. O día 24 de Outubro fomos ata a biblioteca,  Ariadna recibiunos e fixo unhas actividades connosco. Primeiro contounos un conto : "Os sete ratos cegos "

Despois fixemos obradoiros relacionados co conto.

1º OBRADOIRO:XOGAMOS A PITA CEGA
PARA ENTENDER O QUE LLES PASABA ÓS PROTAGONISTAS DO CONTO.

2º OBRADOIRO: A BOLSA MISTERIOSA
 ADIVIÑA QUE HAI NA BOLSA?

3º OBRADOIRO: CIRCUITO A CEGAS

CAMIÑAMOS SEN VER

4º OBRADOIRO: PINTA OS SETE RATOS CEGOS
E O ELEFANTE

MOITAS GRAZAS POR INVITARNOS

DÍA DAS BIBLIOTECAS ESCOLARES 2017

ESTE ANO PARA CELEBRAR O DÍA DAS BIBLIOTECAS ESCOLARES,O PROFESORADO FIXO A OBRA DE TEATRO " PEDRO E O LOBO" PARA TODOS OS NENOS. O REMATAR FIXEMOS UNHA ACTIVIDADE CONXUNTA,UN MURAL COAS PERSONAXES QUE SAÍAN NA OBRA DE TEATRO.

DÍA DAS BIBLIOTECAS ESCOLARES

PINCHA NA FOTO PARA VER A ACTIVIDADE