Mery ocaña na nosa escola

Tivemos moita sorte na escola de coñecer a Mery Ocaña, compañiera de profesión dunha escola de Madrid.
Podedes escoitar un programa de radio onde falamos de cousiñas de aqui e de alá.
Nas seguintes iamxes podes ver como traballamos cos nenos/as da nosa escola este día.
Gracias Mery por vir visitarnos.

NOTAS MUSICAIS PARTE II

Gracias Maria por compartir con nós a túa voz e ensinarnos a querer a música.

PADRIÑOS LECTORES

Onte tivemos a sorte de contar cunha visita moi especial , os nenos e nenas do cole de maiores que viñeron a lernos uns contos co motivo da  actividade de centro `` padriños e madriñas lectoras´´. Aqui vos deixo un resumo do ben que o pasaron os rapaces e rapazas.

Agasallo apadrinamiento

Xa temos preparado o agasallo para os noso compañeiros/as de primaria que hoxe veñen a contarnos contos.
Moitas grazas por vir.

VISITA DO PAPÁ DE VERA

DESFRUTAMOS DUNHA ACTIVIDADE MOI ENRIQUECEDORA

O PAPÁ DE VERA VIU A ESCOLA PARA FALARNOS

DOS ANIMAIS QUE VIVEN NA NOSA RÍA.

XOGAMOS A UN MEMORY,  TOCAMOS UN OURIZO,

PEL DUN TIBURÓN AZUL, CUNCHA DUN MEXILLÓN...

E APREDEMOS ALGUNHAS CURIOSIDADES.

OS PANDAS SOMOS XORNALISTAS

OS PANDAS CONVERTÉMONOS EN XORNALISTAS

COA AXUDA DE LAURA  (MAMÁ DE VERA).

FIXEMOS UN MURAL CUNHA NOTICIA:

- DE DEPORTES

- SOBRE O TEMPO

- E DATUREZA

CAMIÑANDO CARA A IGUALDADE

Na aula dos elefantes fixemos o taller de igualdade da mán de Erea, psicopedagoga do concello de Vigo a través do cal nós achegamos a igualdade de xénero e nón discriminación. Aqui vos deixo os momentos mais significativos do taller. Disfrutade tanto coma nós.