Obradoiros 2020-2021

Obradoiro de Creatividade

8 OBRADOIRO DE CREATIVIDADE: Neste mes temos moitos e moi importantes Días Internacionais. A Fada do Alba, escolleu o Día da Creatividade e o Día Internacional da Madre Tierra.

O noso proxecto trimestral ; animais e bichiños andan polo camiño.

Imos dar unha segunda utilidade a material que temos na caixa de reciclaxe: cd, cintas, lá, papel seda, cartolinas...

Os Koalas, fixeron caracois

Os Canguros: paxariños

Os Tigres: vermes

Todos estes animais e moitos mais, xa forman parte do noso gran mural de camiños que decora o corredor da escola.

Obradoiro Día da Árbore

7ª OBRADOIRO: O  Día da Árbore  celébrase cada 21 de marzo, coincidendo (normalmente) con  equinoccio de primavera

Grazas ás árbores podemos respirar aire puro, evitar as inundaciones ou tamén son fontes de vida para moitos ecosistemas, sin olvidar que suministran unha das materias primas más importantes: a madeira.

A Organización de Nacións Unidas para a Agricultura e a Alimentación (FAO) en 1971 aceptou esta recomendación e estableceu o 21 de marzo para celebrar o Día da Árbore.

Dende a escola traballamos sempre para respetar e coidar o noso entorno mais preto (o noso xardín). Levamos dous anos prantando árbores que nos axuden nesta tarefa, este ano dedicamos o obradoiro da Fada do Alba a crear a nosa  árbore coa que recordar esta data e a nosa tarefa de protexer os bosques.

Obradoiro Rosalía de Castro

6 OBRADOIRO   : obradoiro de Rosalía, preparando unha flor de papel

Cando chegamos a Biblioteca, atopamos un libro, depresores de madeira, pompóns, pegamento.... tiñamos que facer unha flor para que formara parte do agasallo polo Día de Rosalía de Castro.

Obradoiro de Entroido

5 º OBRADOIRO DE ENTROIDO

Un día do inicio do mes de febreiro, atopamos na Biblioteca, un montón de máscaras, pegamentos e moitos detalles de decoración.

Tiñamos un novo obradoiro.... o noso traballo era decorar ás máscaras para poder decorar o espazo donde estará ubicado o noso MECO DON CORREIDÓN.

Verbas de PAZ

4º OBRADOIRO DE XANEIRO:

Unha bolsa con sobres,  cartolinas, pegamento, pinceis e pintura branca. Todo isto deixou a Fada do Alba .... pero non sabemos a nosa misión.

1. Escolle un sobre.

2. Ordea as letras que atopas dentro.

3. Decide se queres escribir ou pegar as letras .

4. Xa tes no teu poder a palabra PAZ nalgún idioma do mundo.

5. Solicita axuda se o precisas e prepara a cartolina coa túa palabra.

6. Logo atópaa no mural do patio cuberto.

Intenta atopar no mural o túa palabra.

O inverno na Biblioteca

3º OBRADOIRO DE INVERNO

As actividades de inverno chegaron a MESA DE LUZ, iremos pouco a pouco xogando con elas.

1. Lápices de tiza para pintar na pizarra

2. Puzzles de Olaf para compoñer

3. Monecos de neve para decorar

4. Paisaxe de inverno: atapa obxeto escondidos nunha bandexa de xelatina

2º OBRADOIRO.

Hoxe a Fada deixou un obradorio sorpresa .....  canta unha canción de Outono escolle unha pintura  e atopa follas de carballo, castiñeiro... e  algo aparecerá nesa folla.

Así de fermosa quedou a Fada