Día de Rosalía de Castro

23 Febreiro : Día de Rosalía de Castro

OBRADOIRO #POLOSCREATIVOS1

Dende a Biblioteca descubrimos a escritora galega mais importante Rosalía de Castro.

Coñecimos a súa obra vendo un video da súa Biografía. Logo fixemos un puzzles, cada aula segundo o seu nivel: montando as cinco pezas, recortando algunha peza ou recortando todas as pezas.

DÍA DE ROSALÍA DE CASTRO

HOXE 23 DE FEBREIRO, CONMEMORAMOS O DÍA DE ROSALÍA.

TODOS XUNTOS VISIONAMOS UN VÍDEO SOBRE A  VIDA  DE ROSALÍA E

ESCOITAMOS UN POEMA.

NO PORCHE PEGAMOS PALABRAS E DEBUXOS NO TRAXE DE ROSALÍA.

PARA ILUSTRAR

O POEMA PEGADO NO MURAL

POR ÚLTIMO CANTÁMOSLLE UNHA CANTIGA POLO SEU ANIVERSARIO.

Preparando flores para Rosalía de Castro

Preparamos o agasallo para Rosalía de Castro, dende a Biblioteca da Fada do Alba, atopamos tapóns, papel de cociña e unha plancha da roupa.

Enriba do papel de cociña tiñamos que preparar unha flor ( un tapón central máis grande e varios pequenos o seu arredor ) cada neno/a escolle as cores e os tamaños.

Rematado isto,pos outro papel de cociña enriba e pousas con  moito coidado a plancha despois dun ratiño podemos observar como os tapons derrítense coa calor da plancha uníndose úns a os outros.

Deixamos enfriar as tapóns e soamente queda colocar o talo e plantar a flor na maceta.

Rosalía de Castro

Por fin chegou  data : DIA DE ROSALÍA DE CASTRO. Hoxe 23 de febreiro xuntámonos para agasallar a nosa escritora mais importante.

Durante os días previos estivemos facendo estas flores ( que hoxe levan para casa) pois son ás flores son o mellor agasallo para ós cumpreanos.

Os alumnso de 6 EI en minigrupo coa técnica do Folio Xiratorio, debuxaron a cara de  Rosalía que forma parte central das flores do noso mural

Os pétalos están compostos polo poema de Rosalía "Adios Rios, Adios Fontes" con pictogramas , os alumnos e alumnas de 6 EI , aprenderon o poema e fixeron o seu recitado ante toda á escola.

Pétalo a pétalo iamos buscando o que correspondía ata formar o poema completo.

Desfrutade co poema recitado polo Canguros

Preparando o Día de Rosalía de Castro

Dando cor a Rosalía

Mural co poema de Rosalía

Traballo conxunto das aulas para elaborar o mural co poema de Rosalía de Castro.