Maletas de experiencias

Iniciámonos no axedrez

Dende o CEFORE, tivemos unha donación moi especial Unha maleta de aprendizaxe con tres xogos de axedrez.

Os canguros foron os primeiros en botar unha partida contra  a mestra Laura.

Empezamos a xogar cos peóns, despois de sortear a pedra-papel-tesoira quen se quedaba coas brancas e comezaba a partida.

Cando teñamos dominado o xogo dos peóns introduciremos outra peza.

Animádevos a xogar cos vosos fillos/as na casa.

Funcións Executivas

No mes de Marzo, tivemos unha nova maleta de experiencias que nos emprestou o CEFORE, centro de recursos educativos do concello de vigo.

A causa do COVID-19 , soamente a aula de Os Botóns, poido desfrutar un pouquiño destes xogos.

No próximo curso voltaremos a solicitarla.

Aquí tedes en imaxes un ratiño do xogo.

Unha partida de axedrez

A biblioteca do CEFORE, prestounos unha mochila con taboleiros de xadrez.

Coñecimos o nome das pezas, porque veñen  dúas cores, aprendimos o movemento  dos peóns...

Xa estamos preparados para votar algunha partida.

Carpeta de libro

Hoxe Martes 8 de Outubro, comezamos o servizo de préstamos de contos, libros, revistas... da  Biblioteca da Fada do Alba.

Imos recordar en que consiste esta actividade semanal:

Cada Martes os Canguros, os Tigres e os Botóns, subirán a Biblioteca, escollendo un libro, conto, revista infantil... que máis lles guste.

Despois farán o rexistro no carnet da biblioteca: escribindo o título do libro, conto ou revista xunto co gomet correspondente segundo a nosa clasificación:

O libro, conto  ou revista estará na vosa casa ata o seguinte Luns que deberá voltar a escola para poder escoller outro.

O equipo de Biblioteca, será o encargado de comprobar que cada neno/a  devolve o libro e que non está estragado, os Botóns farán tamén o seu propio rexistro de entrega de libro, este curso son encargados de Biblioteca.

Ata o remate de cada trimestre o neno/a escollerá unha lectura para compartir coa súa familia e pasar un rato entretido coas aventuras, investigacións, persoaxes...  e que logo pode compartir co resto dos compañeiros/as da aula.

Axudade ao voso fillo/a nesta gran aventura

Mochilas viaxeiras

Dá comezo a andaina das nosas mochilas viaxeiras, unha para cada aula, onde atoparedes:

.. Contos en Galego.
.. DVD´S sobre a vida no mar.
.. Libro de manualidades con reciclados.
.. Conto en Inglés.
.. Libro de investigación sobre un animal.

Recordade que tedes certas normas que cumprir:

•  desfrutar desta mochila en compañia da vosa familia
  •  coidalos libros, películas e contos con agarimo
  •  a mochila permanecerá unha semana na vosa casa, logo tedes que devolvela a aula.
  • se o contido desta mochila pérdese ou estrágase teño que falar coa titora para podelo arranxar.

Un novo curso cheo de descubrimentos

Ola  amigos/as  da escola:

Comezamos un novo curso que estará cheo de grandes aventuras,descubrimentos, lecturas máxicas e actividades moi diversas.

Estou segura de que estivéchedes moi ocupados este verán coas vosas familias.

Eu tamén estiven con moitos viaxes e aventuras, víchedes o bonita que deixamos  a Biblioteca coa axuda das vosas profes?.

Pouco a pouco imos creando novos espazos de xogo, de lectura, de investigación.... espero que esteades tan contentos coma estou eu.

BENVIDOS AO NOVO CURSO 2019-2020

MALETA DE XOGOS DE PRÉSTAMO

Este trimestre o CEFORE de Vigo prestounos unha maleta con xogos. Xogos que axudan a desenvolver o pensamento, a buscar solucións, xogo en equipo, respeto as normas. En definitiva a aprender e medrar xogando.